خبرنگاران اولین علمداران خط مقدم مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمدعنوان کرد:

 

خبرنگاران اولین علمداران خط مقدم مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن

 


ابتکارجنوب- دهدشت- اسفندیار باستی// مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروز دنیای غرب به دنبال تهاجم فرهنگی در کشور ما است و اولین علمدارانی که باید جلوی این تهاجم فرهنگی را بگیرند و در خط مقدم حضور داشته باشند خبرنگاران هستند.



 حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه دهدشت، از جنگ نرم دشمن به عنوان مهمان ناخوانده در بین جوانان یاد و اظهار کرد: دشمن از جنگ سرد مایوس شده و رویه خود را تغییر داده و می‌داند ملت مقاوم ایران جلوی جنگ سخت ایستاده و مرزهای جغرافیایی ما توسط مرزبانان غیور محافظت می‌شوند.


مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود: اما جنگ نرم مرز نمی‌شناسد و ارزش‌ها و سبک زندگی‌ها را به یغما می‌برد.


وی راه مقابله با جنگ نرم را آشنایی با رسانه‌ها عنوان و تصریح کرد: امروز دنیای غرب به دنبال تهاجم فرهنگی در کشور ما است و اولین علمدارانی که باید جلوی این تهاجم فرهنگی را بگیرند و در خط مقدم حضور داشته باشند خبرنگاران هستند.


عزت‌خواه ادامه داد: خبرنگارانی که در خط مقدم فضای مجازی قرار دارند باید با نگاه تحلیلی و مسلط بر موضوعات رسانه‌ای علم اَلَم جهاد تبیین را با علم آگاهی به اهتزاز در بیاورند.


وی افزود: هم‌چنین معلمان و دانش‌آموزان و اولیاء با وحدت می‌توانند علیه این شبیخون فرهنگی بایستند، همان‌طوری که جنگ را اداره کردیم قطعا جنگ نرم را اداره خواهیم کرد.


عزت‌خواه گفت: اگر اقشار جامعه پیوند همبستگی داشته باشند بر بسیاری از مشکلات فائق خواهیم آمد.
وی عنوان کرد: ما می‌توانیم با الهام‌گرفتن از درس‌های کربلا بر تک‌تک مشکلات غلبه کنیم.


عزت‌خواه از کربلا به عنوان الگوی تمام عیار برای افراد جامعه نام برد و تصریح کرد: جوانان ما باید به تبعیت از قاسم‌بن‌الحسن خودشان موج ایجاد کنند و تابع موج نباشند.




تاریخ درج :  1401/5/22

تعداد بازدیدها : 134

ارسال نظر