قبوض کاغذی آب حذف می شود

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:




قبوض کاغذی آب حذف می شود



ابتکارجنوب- مرضیه دادگر، معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در راستای حرکت به سمت دولت الکترونیک، حذف هزینه های دست و پاگیر، افزایش سرعت و دقت خدمات دهی به مردم بنا به حذف قبوض کاغذی آب است.



یوسف بهمنی با اعلام این خبراظهار داشت: این طرح برایرصیانت از محیط زیست، کاهش قابل توجه خطاهای احتمالی کاربران در صدور قبوض، استفاده بهتر از زمان و کاهش مراجعات مأموران به درب منازل مردم با تدارک زیرساخت های لازم عملیاتی شده است.


وی افزود: البته این به معنای قطع پاسخگویی آبفا به مشترکین نیست و همکاران ما و همچنین دفاتر پیشخوان آماده ارائه خدمات در این باره به ویژه برای آنهایی هستند که امکان استفاده از راه های پیش بینی شده دسترسی به قبوض و پرداخت آن را ندارند، هستند.
بهمنی ادامه داد: راه های دسترسی مشترکین به قبوض آب و دیگر خدمات به مشترکین به این ترتیب مراجعه به سایت آب و فاضلاب ( abfa-kb.ir ) و دریافت خدمات مشترکین از طریق تَب خدمات مشترکین مشترکین(و سپس میز خدمت الکترونیک) است.


 معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: ارسال شماره اشتراک ۸ رقمی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۱۳۰۳ و از طریق همکاری و ثبت تلفن همراه در زمان مراجعه مأمور قرائت آب و شماره گیری کد دستوری( ussd ): #۱۲۲۷۲۲ است.
وی تصریح کرد: از تمامی مشترکین نیز انتظار داریم از دسترسی های الکترونیکی اعلام گردیده استفاده نموده تا نیازمند حضور در ادارات آب و فاضلاب نباشند.

تاریخ درج :  1401/5/24

تعداد بازدیدها : 185

ارسال نظر