رویه هلال احمر در سیل، طبق قانون و دور از بزرگنمایی بود

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد:

 

رویه هلال احمر در سیل، طبق قانون و دور از بزرگنمایی بود

 

نحوه مدیریت در امدادرسانی راضی کننده بود

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نحوه مدیریت در امدادرسانی سیل اخیر راضی کننده بود، گفت: رویه هلال احمر در سیل اخیر، طبق قانون و به دور از بزرگنمایی بود و امدادگران  در خط مقدم رفع مشکلات مردم در بلایا حضور پررنگ و موثری دارند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از پرسنل این جمعیت با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهریاسوج با حضرت آیت الله حسینی دیدار کردند.

 

در این دیدار آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، ضمن تبریک انتصاب آقای فلاحی‌دوست به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان و تشکر از زحمات سید امان الله جهانبین، مدیرعامل سابق این جمعیت بیان کرد: جمعیت هلال احمر پیشگام در شرایط سخت و بحرانی برای کمک رسانی به مردم گرفتار در بلایا است.
وی تصریح کرد: کار ارزشمندی است که  وقتی شرایط دشوار و بحرانی بوجود میآ.آید، عده‌ای توفیق دارند به کمک مردم بشتابند.
 آیت الله سید نصیر حسینی  افزود:کار این عزیزان مهم است و عنایت خاص خداوند شامل حال برخی از بندگانش می‌شود که در شرایط حساس که عده ای دیگر از بندگان باریتعالی در گرفتاری و بلا هستند وظیفه حساس کمک رسانی وخدمت رسانی برعهده آنها باشد.


 وی با بیان اینکه باید شاکر این نعمت الهی باشیم که خداوند ما را در مسیری قرار داده که وظیفه ما برداشتن باری از دوش مردم و تسکین آلام آسیب دیدگان و مردم گرفتار است، عنوان کرد: از نزدیک شاهد تلاش و فعالیت های مجموعه هلال احمر هستیم و الحمدلله کارهای موثری توسط هلال احمر صورت می‌گیرد و در راستای رفع مشکلات مردم جمعیت هلال احمر همیشه در خط مقدم بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: مردم توقع دارند برادران هلال احمر در شرایط سخت در همان لحظات اول در صحنه ورود پیدا کنند لذا این حضور به موقع خودش تسکین دهنده آلام و روحیه بخش است و به وضعیت روانی و آرامش مردم در منطقه آسیب دیده کمک خوبی می کند.


وی نحوه مدیریت در امدادرسانی سیل اخیر راضی کننده دانست و یادآور شد: گاهی در توزیع اقلام بی‌تدبیری می‌شود و توقعات نادرستی ایجاد می شود که باعث فشار به نظام می شود و علت آن رویکرد اشتباه مدیریتی و بروز عادت های نامعقول در بین جامعه به دلیل خارج شدن از مسیر قانون است.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه  رویه هلال احمر در سیل اخیر، طبق قانون و به دور از بزرگنمایی و صحنه سازی بود، اظهار کرد: این رویکردی شایسته است و باید تداوم داشته باشد . 

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی امجد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار اظهارداشت: حوائج مردم نعمتی است که به مدد الهی پرسنل و داوطلبین جمعیت هلال احمر در جایگاهی هستند که به صورت روزمره از این بابت متنعم اند و این موضوع باعث برکت در زندگی دنیا و آخرت و همچنینحساسیت و سنگینی وظایف در این مجموعه است. 

فلاحی دوست سرپرست جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش کاملی از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در بحران های اخیر اعلام داشت: در سیل اخیر امدادگران به ۳۷۰۰ خانوار سیل زده امدادرسانی نمودند که دست یکایک امدادگران و داوطلبین سخت کوش، بشردوست و انقلابی در سراسر استان را که بدون هیچ گونه چشم داشت و خالصانه در این مدت به یاری مردم گرفتار شده در سیل شتافتند را می بوسم و کمال تشکر و قدردانی را از آنها دارم.

 

تاریخ درج :  1401/5/25

تعداد بازدیدها : 276

ارسال نظر