بهره برداری از۹۷پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۲هزارمیلیارد ریال درهفته دولت

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمدخبرداد:

 

بهره برداری از۹۷پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۲هزارمیلیارد ریال درهفته دولت

 

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۹۷پروژه مخابراتی این استان در هفته دولت  با اعتباری بالغ بر ۲هزار میلیارد ریال خبرداد.


سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۹۷پروژه مخابراتی این استان در هفته دولت خبر داد و گفت برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها ۲هزار میلیارد ریال هزینه شده است.


سید محمد هادی امیری از ارتقاء تکنولوژی ۱۴سایت موبایل در سطح استان ازجمله "پستوک لوداب"، "آجم"،"ایدنک"،"قیام" ،"موشمی"،"درغک"،"میمند"،:توت نده"،"شراب گرو"،"تپه کاکان" و"اسپر" خبر داد وگفت با ارتقاء این تکنولوژی علاوه بر این روستاها ،روستاهای همجموار نیز میتوانند به عینه این تغییر تکنولوژی را درتماسهای خود لمس کنند .


سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: نصب و راه اندازی ۳۴ ایستگاه مخابراتی درنقاط شهری و روستای استان ازجمله روستاهای "مورخان"،"خونگاه"، "چین" ،"دژکوه" ، "ماهورباشت" ،"کاکان"، "پشه کان"،" بی منجکان"،"کوه سیاه،" "گنجکون"، "مله باریک"، "شهرک گلستان وفردوسی گچساران" ، "سرآسیاب لنده"، "تیزهوشان یاسوج"، "بلوارقرنی یاسوج"،"شهرک فجر لنده "ازمهمترین آنهاست وهرایستگاه موبایل نیز روستاهای همجوار خود را تحت پوشش قرار می دهد.


سید محمد هادی امیری در ادامه گفت :۴۲پروژه فیبر نوری، ۷پروژه رادیویی تغییرسوئیج در طول یکسال گذشته توسط مخابرات منطقه به سرانجام رسید و پروژه فیبرنوری یاسوج به کاکان ، یاسوج به سی سخت از مهمترین این پروژه هاست.


سرپرست مخابرات منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در پایان به پروژه های مهم وتوسعه ای در حال اجرای استان خبر داد وگفت : ۲پروژه فیبر نوری گچساران به آب شیرین وفیبر نوری چم بلبل به بیدک با ۴۰درصد پیشرفت با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در دست اجرا است و ان شاءالله با اتمام این پروژه شاهد اجرای طرح های بسیار خوبی در برقراری ارتباطی ایمن وپایدار آن هم در راستای شعار ارتباطی فراگیر درسطح استان خواهیم بود.

تاریخ درج :  1401/6/3

تعداد بازدیدها : 365

ارسال نظر