"خین بس" در راه جشنواره ملی تدبیر زندگی



مستند "خین بس" به کارگردانی رضا دانش پژوه و از تولیدات حوزه هنری کهگیویه و بویراحمد به بخش رقابتی اصلی جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس "تدبیر زندگی" راه یافت.



به گزارش ابتکارجنوب به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد؛ اکبر آیین مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان گفت:اسامی فیلم‌های مستند راه‌یافته به بخش مسابقه سومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس تدبیر زندگی توسط هیئت انتخاب اعلام شد.



وی افزود: فیلم مستند "خین بس" به کارگردانی رضا دانش‌پژوه از تولیدات حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این رویداد ملی سینمایی حضور دارد .



آیین با اشاره به اعضای هیئت انتخاب تصریح کرد: پرستو کاردگر، زهره زمانی و تی یام یابنده اعضای هیئت انتخاب بخش‌های داستانی، مستند و پویانمایی این دوره از جشنواره بودند.

وی با اشاره به عوامل تولید بیان کرد: در این مستند تهیه‌کننده و کارگردان: رضا دانش‌پژوه، دستیار کارگردان ضرغام عادلی، مدیر تولید خسرو روشناس، برنامه ریزان محمد فتحی و علی خوش‌رفتار، تدارکات حبیب‌الله دارایی، پوستر فاطمه یزدانی، تصویر، تدوین و صداگذاری توسط رضا دانش‌پژوه بوده است.



شایان‌ذکر است سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس تدبیر زندگی با محوریت ازدواج و خانواده به دبیری سید محمدرضا حسینی در پاییز سال جاری به میزبانی استان البرز برگزار خواهد شد.

تاریخ درج :  1401/6/12

تعداد بازدیدها : 265

ارسال نظر