بازدید مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از فرآیند مصاحبه پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان


مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از روند مصاحبه و گزینش دانشگاه فرهنگیان در پردیس کوثر یاسوج بازدید کرد.


حسنغلی عزت خواه در بازدید از روند مصاحبه و گزینش آزمون سراسری 1400 دانشگاه فرهنگیان گفت: سهمیه استانمان امسال در پذیرش دانشگاه فرهنگیان ۳۴۰ نفر می‌باشد که در حال حاضر دو برابر این تعداد جهت مصاحبه و گزینش معرفی شده‌اند که پس از طی این مراحل نتایج نهایی همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری اعلام خواهد شد.


وی افزود: مصاحبه معرفی‌شدگان یک‌ونیم برابر ظرفیت از ۸شهریورماه ۱۴۰۱ لغایت ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۱ در پردیس دخترانه کوثر جهت تشکیل پرونده و انجام مصاحبه معرفی شده برادر و خواهر برگزار می‌گردد.


عزت خواه ،در این بازدید بر رعایت حقوق مصاحبه شوندگان تاکید کرد و از عوامل اجرایی خواست با رعایت قوانین و ضوابط نسبت به انجام امورات مصاحبه اهتمام داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این بازدید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد آرامش و محیط بدون استرس برای افراد مصاحبه شونده تاکید کرد و گفت: رعایت عدالت و اصل بی طرفی در فرآیند مصاحبه همواره دردستور کار قرار دارد.


وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با طی  فرآیند مصاحبه و نتایج آزمون سراسری سال 1401 دانشگاه فرهنگیان افرادی علاقمند و توانمند به بدنه آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه وبویرحمد اضافه شوند.

تاریخ درج :  1401/6/13

تعداد بازدیدها : 230

ارسال نظر