49هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات قرضه الحسنه بانک مهر دریافت کردند

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران:

 

49هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات قرضه الحسنه بانک مهر دریافت کردند

 


 مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بانک در حوزه عملکردی اقدامات شاخصی انجام داده به گونه ای که از سال گذشته تاکنون ۴۹ هزار پرونده با مبلغ ۱۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات به مشتريان پرداخت کرده است.

 


مهرداد آرمین پیلی، اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان بانک تخصصی قرض الحسنه خدمات بسیار ارزنده ای را بمنظور توسعه کسب و کار و رونق مشاغل خانگی  به مردم در کشور و استان ارائه می دهد.
 
وی افزود: در بانک قرض الحسنه مهر ایران سودی بابت پرداخت تسهیلات از مشتریان اخذ نمی شود و این بانک به دنبال کسب سود نیست.



مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این استان بانک قرض الحسنه مهر ایران فعالیت های بسیار گسترده ای در زمینه های مختلف به ویژه در ۲ بخش مسئولیت های اجتماعی و عملکردی داشته است.


 
اقدامات شاخص عملکردی بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان
 
آرمین پیلی عنوان کرد: در بخش عملکرد در سال گذشته بیش از ۳۶ هزار پرونده در سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۱۳ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.
 
وی تاکید کرد: این تسهیلات در قالب وام های بنیاد برکت، تسهیلات ازدواج، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی( ره)، بنیاد مسکن و سایر بخش ها بوده است.
 
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این بانک از ابتدای امسال تاکنون نیز ۱۳ هزار پرونده به مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است.
 
آرمین پیلی ادامه داد: این تسهیلات در قالب وام های مختلف به علاوه تسهیلات فرزند آوری بوده است.
 
به گفته آرمین پیلی در بانک قرض الحسنه مهر ایران تمام منابعی که جذب می شود در قالب وام های چهار درصد به افراد نیازمند پرداخت می شود.
 
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اخیرا هم در بخش تسهیلات تکلیفی جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ با عاملیت بنیاد برکت تسهیلات اشتغال زایی به بانک قرض الحسنه مهر ایران اختصاص پیدا کرده است.
 


وی گفت: سهم بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان در خصوص این تسهیلات، ۱۲۳ میلیارد ریال است که منتظر معرفی افراد واجد شرایط از سوی استانداری هستیم .
 
آرمین پیلی اضافه کرد: آمادگی کامل در این باره وجود دارد و پرداخت تسهیلات مذکور جزو اولویت های کاری بانک در سال جاری است.


 
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: طبق برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده با استانداری مقرر شده افزاد متقاضی معرفی و در بخش تسهیلات تکمیلی اشتغالزایی پرداخت ها آغاز شود.
 


وی بیان کرد: هفته دولت امسال برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده بود که  در راس آن ها در تمامی شعب میز خدمت دایر بود.
 


آرمین پیلی ادامه داد : در این ایام با حضور مدیر، معاون و کارشناسان ستادی استان مشکلات مردم در شعب بررسی و تا حد امکان رفع شد.
 
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: جشنواره قرض الحسنه در پیش است که شرایط آن از طريق سايت بانك اعلام شده است.


 
وی گفت: بانک قرض الحسنه در بخش مسئولیت های اجتماعی و هم در بخش پرداخت تسهیلات فعالیت های بسیار خوبی دارد و خدمت همچنان ادامه دارد.
 


گام های موثر بانک قرض الحسنه مهر ایران استان در تحقق مسئولیت های اجتماعی
 
آرمین پیلی ابراز داشت: امسال و سال گذشته بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت های اجتماعی مشارکت های بسیار خوبی داشته است.
 
وی تاکید کرد: در طرح شهید سلیمانی بیش از ۱۴ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران کرونایی خریداری و تحویل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز استان شد.
 
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مشارکت این بانک در زلزله سی سخت چشمگیر بوده به گونه ای که ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مردم زلزلله زدگان این شهر تخصیص یافت.


 
آرمین پیلی بیان کرد: مذاکره برای پرداخت حق انشعاب برق روستایی استان و هماهنگی با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور جهت تامین بودجه حق بیمه حوادث خانه های روستایی در استان انجام شد .
 


وی ادامه داد: همچنین بودجه  پنج میلیارد ریالی برای دانشجویان بی بضاعت در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  اخذ شد که این مهم تنها در ۶ استان کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد برای نخستین بار اجرایی شده است.
 
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: خرید لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان و در هفته پیش رو لوازم التحریر های اهدایی بانک به منطقه دیشموک در شهرستان کهگیلویه ارسال خواهد شد.


 
آرمین پیلی تصریح کرد: در خصوص خسارات سیل اخیر نیازسنجی های لازم در دستور کار است تا تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای خسارت دیدگان از سوی بانک قرض الحسنه در تهران تامین شود.
 
وی با اشاره به سفر دو روزه مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به استان، عنوان کرد: مدیرعامل شناخت خوبی از استان کهگیلویه و بویراحمد دارد به گونه ای که این استان  جزو نخستین استان هایی بود که مورد بازدید وی قرار گرفت.
 


مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مدیران ارشد این بانک نگاه ویژه ای به مناطق کم برخوردار به ویژه استان دارند.


 
وی ادامه داد: این بانک جهت مشارکت و تخصیص بودجه برای مرکز هسته ای بیمارستان امام سجاد یاسوج در حال مذاکره است و می خواهد در این خصوص همکاری لازم را داشته باشد.
 
آرمین پیلی تصریح کرد: در بخش حمایت از تولید کالای ایرانی و مخصوصا تهیه جهیزیه از سال گذشته تاکنون تسهیلاتی با عنوان کالا کارت به افراد پرداخت شده بدون اینکه متقاضیان الزام به شرط ايجاد امتياز حساب داشته باشند.
 


مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا در ۲ سال اخیرتسهیلاتی جهت خرید گوشی و لپ تاپ نیز در بخش کالا کارت با نرخ ۲ و 3و4 درصد افزوده شد.

 

وی اضافه کرد: امید است با حمایت مدیران ارشد استانی به ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد که نگاه ویژه ای به مناطق محروم دارند، بتوانیم مشارکت های بانکی که در این بخش زیاد است را عملی کنیم.


 
آرمین پیلی تاکید کرد: مشکلی که در این زمینه وجود دارد شهر یاسوج به عنوان مرکز استان و دوگنبدان از مناطق محروم حذف شده اند و برخی گمان می کنند که این استان محروم نیست.
 
وی بیان کرد: در این رابطه مراجعه هایی به سازمان برنامه و بودجه استان صورت گرفته و با استانداری و فرمانداری مکاتبه انجام شده است که نگاه فقط مرکز استانی نباشد.
 
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد افزود: مناطق محروم در استان بسیار زیاد هستند و انتظار حمایت وجود دارد تا مشارکت های استان در زمینه های مختلف به کهگیلویه و بویراحمد هم تعلق گیرد.
 


دولت نگاه ویژه ای به بانک قرض الحسنه دارد
 
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دولت نگاه ویژه ای به بانک قرض الحسنه دارد تا دغدغه بانکداری اسلامی رفع شود و در این راستا گام های خوبی برداشته است.
 
وی ادامه داد: با حمایت های دولت به سمتی پیش خواهیم رفت که کارمزد چهار درصد هم به صفر درصد برسد و کارمزدی دریافت نشود.


 
آرمین پیلی تصزیح کرد: در خصوص فعالیت های غیر حضوری ، تمامی خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب آنلاین، پرداخت تسهیلات آنلاین و دیگر موارد بدون حضور در شعب انجام ميگيرد.
 


استقبال مردم از بانک قرض الحسنه مهر ایران بسیار زیاد است
 
 
وی افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد در بازپرداخت تسهیلات قرضه الحسنه جزو خوش حساب های کشور بشمار می روند.
 
آرمین پیلی تاکید کرد: مردم استان در پرداخت تسهیلات شان حساسیت دارند و نسبت مطالبات و مصارف بانک جزو استان های برتر کشور  بوده و تعادل برقرار است.
 
وی تصریح کرد: رسالت بانک قرض الحسنه ترویج فرهنگ قرض الحسنه  به عنوان یک سنت نیکو و حسنه است.


 
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این بانک از افراد خیر دعوت کرده که در این بانک حساب افتتاح کنند و پس از مدتی با بررسی حساب  این افراد نیکوکار  در خصوص اعطای تسهیلات به حساب شان ،  خیران می توانند، افراد نیازمند را برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه معرفی کنند بدون اینکه مسئولیتی در قبال بازپرداخت اقساط این تسهیلات داشته باشند

تاریخ درج :  1401/6/14

تعداد بازدیدها : 839

ارسال نظر