آموزش در سال تحصیلی جدید در تمام مقاطع تحصیلی حضوری است

معاون آموزش متوسطه  آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد :



آموزش در سال تحصیلی جدید در تمام مقاطع تحصیلی حضوری است


معاون  آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:  در سال تحصیلی جدید آموزش در تمامی مقاطع به صورت حضوری است  و روابط عمومی ها در اقناع سازی افکار عمومی برای آموزش حضوری  دانش آموزان نقش کلیدی دارند.

 محمد جمالی در دومین گردهمایی روابط عمومی شهرستانها و مناطق  ۱۳ گانه  استان  کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر نقش روابط عمومی ها گفت:روابط عمومی موتور پیشران هر اداره ای است و در آموزش و پرورش که مخاطب فراوانی دارد نقش بسزایی دارد.


وی با اشاره به کمیته های مختلف و شرح وظایف آن ها،افزود:کمیته تبلیغ،توجیه و اطلاع رسانی مهم ترین کمیته در پروژه ی مهر است چرا که نتایج تمامی فعالیت های کمیته ها،بدون ارائه ی گزارش کمیته ی اطلاع رسانی بازخورد مطلوبی ندارد و پروژه ی مهر قصه ی ناتمام تابستان پر کار آموزش و پرورش می شود.



وی با تقدیر از فعالیتهای خوب کمیته توجیه و تبلیغ  پروژه مهر در  اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: انتظار می رود روابط عمومی شهرستانها و مناطق اخبار پروژه مهر را به موقع اطلاع رسانی کنند تا با آگاهی بخشی به  اولیا و دانش آموزان به استقبال مهر سال ۱۴۰۱ برویم.



دبیر ستاد پروژه مهر  آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد:روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش مناطق مختلف می بایست در تاریخ سی ام شهریور جشن غنچه ها و شکوفه ها را در شهرستان برگزار کنند و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.
وی گفت: هم اکنون مدارس نمادین جهت  زنگ آغاز سال تحصیلی را  مشخص و برنامه ریزی های لازم انجام گیرد.



جمالی  افزود:  تمامی تلاش های ادارات در تابستان برای بازگشایی هر چه بهتر مدارس در ابتدای فصل پاییز است،لذا می بایست در روز دوم مهر ماه جشن بازگشایی مدارس با حضور مسئولین،والدین،دانش آموزان به گونه ای با شکوه برگزار گردد.



وی در پایان گفت؛  در سال تحصیلی جدید آموزش در تمامی مقاطع به صورت حضوری است و ممکن است بتوانیم در کنار آموزش حضوری از برنامه ی شاد نیز استفاده کنیم اما صد در صد روند آموزشی مدارس به صورت حضوری انجام خواهد شد.


در این جلسه سید ولی موسوی رئیس کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد  گزارشی از فعالیتهای این کمیته ارائه و بر استفاده از ظرفیت همه رسانه ها و صدا و سیما برای آگاهی بخشی به  مردم تاکید کرد.

تاریخ درج :  1401/6/15

تعداد بازدیدها : 277

ارسال نظر