مربیان پرورشی دانش آموزان را در مسیر اخلاق، معنویت و اسلام تربیت کنند

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد:

 

مربیان پرورشی دانش آموزان را در مسیر اخلاق، معنویت و اسلام تربیت کنند

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد: مربیان پرورشی در تربیت اخلاقی دانش‌آموزان رسالت خطیری دارند  و دانش آموزان را در مسیر اخلاق، معنویت و اسلام تربیت کنند.

 

 آیت الله سید نصیر حسینی در کارگاه آموزشی توانمند سازی و دانش افزایی معاونین پرورشی ،مربیان و مشاوران شهرستانهای بویراحمد ،دنا ،مارگون ،لوداب و عشایر در یاسوج گفت: برای شکوفایی فضائل اخلاقی دانش آموزان باید از روش های تربیتی کارآمد و تاثیر گذار استفاده شود.


وی با اشاره به اینکه یادگیری احکام و تربیت اسلامی در پیشگاه خداوند ارزشمند و بسیار مهم است ، رسالت مربیان پرورشی مدارس را برای تربیت اخلاقی جامعه دانش آموزی سنگین و خطیر خواند.

آیت الله حسینی افزود:  مربیان پرورشی دانش آموزان را در مسیر اخلاق، معنویت و اسلام تربیت کنند و این دانش آموزان همه مسلمان و شیعه اهل بیت و آماده الگو پذیرفتن هستند.


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برخی مواقع رفتار های نادرست متولیان ، دانش آموز را از مسیر حق و معنویت خارج می کند که باید در این خصوص با دقت و هوشیاری مانع از انحراف شد .

آیت الله حسینی ابراز داشت: مربیان آداب اسلامی را باید به دانش آموزان یاد دهند و یکی از رسالت های اصلی آن ها آموزش احکام اسلام از ریز تا درشت است.
وی ادامه داد: مربیان نگویند دانش آموزان حجاب را رعایت کنند و نماز بخوانند اما خودشان انجام ندهند و فقط نصیحت کنند.


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برای مقاومت انقلاب، انقلاب بزرگ جهانی و تکامل یافته دانش آموزان خوب تربیت شوند و رسالت آن بر عهده مربیان است و این رسالت بسیار خطیر و سنگین است.


گفتنی است :در این کارگاه آموزشی  که در آستانه بازگشایی مدارس به همت معاونت پرورشی اداره کل آموزش وپرورش، گروه کیفیت بخشی فعالیتهای پرورشی و همکاری مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد برگزار شده بود بیش از 500 نفر از معاونین ومربیان پرورشی و مشاوران منطق سردسیری استان حضور داشتند.

تاریخ درج :  1401/6/15

تعداد بازدیدها : 267

ارسال نظر