تندیس بدتر جشنواره خوارزمی در دست دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمدی


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از کسب رتبه برتر دانش آموزان استان در  اختتامیه جشنواره  نوجوان خوارزمی خبر داد.



محمد جمالی آرند گفت: اختتامیه هشتمین  دوره جشنواره نوجوان خوارزمی دوره متوسطه اول در اصفهان با شرکت بیش از ۵۲۰نفراز دانش‌آموزان سراسر کشور از ۳۱استان برگزار گردید ‌.

وی با بیان اینکه در این جشنواره تعداد ۲۲دانش آموز دختر و پسر از استان کهگیلویه و بویراحمد در ۹محور شرکت کردند گفت : دانش آموزان  استان در این جشنواره با ارایه خوب خود توانستند تندیس رتبه برتر این دوره از  جشنواره  خوارزمی را کسب کنند ‌.



جمالی گفت : مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی در شهرستان کهگیلویه با شرکت بیش از ۳۶۰نفر از دانش آموزان از مناطق ۱۳سیزدگانه استان در تیرماه برگزار شده بود که تعداد ۲۲ نفر به مرحله کشوری  راه یافته بودند.



جمالی با  تبریک این موفقیت ارزشمند به فرهنگیان و دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی منسجم واصولی در سال تحصیلی و با کمک معلمان و خانواده ها و پشتکار  دانش آموزان  خلاق  بتوانیم در جشنواره های ملی شاهد درخشش بیشتر دانش آموزان این دیار باشیم.


وی در پایان گفت: دانش آموزان  استان کهگیلویه و بویراحمد  از هوش و استعداد  بالایی برخوردار  هستند که با حمایت و هدایت از این سرمایه های ارزشمند می توانند در سطح ملی و بین المللی حرفه‌ای زیادی در عرصه های ملی برای گفتن داشته باشند.

تاریخ درج :  1401/6/19

تعداد بازدیدها : 230

ارسال نظر