برگزاری جشن شکوفه ها ویژه کلاس اولی ها در ۳۱ شهریور

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:



برگزاری جشن شکوفه ها ویژه کلاس اولی ها در ۳۱ شهریور



رئیس  اداره  اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور جشن  شکوفه ها ویژه دانش آموزان پایه اول دبستان در روز  پنجشنبه ۳۱ شهریور ماه  سال جاری در مدارس ابتدایی استان  برگزار خواهد شد.


 سید ولی موسوی در کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر  استان در خصوص آغاز  سال تحصیلی جدید گفت: جشن شکوفه ها برای بیش از ۱۶ هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی در روز پنجشنبه  ۳۱  شهریور ماه و زنگ بازگشایی مدارس در دوم مهرماه در ۳۰۱۸ آموزشگاه  در اقصی نقاط استان  نواخته خواهد شد.


 وی گفت:این جشن با حضور  باشکوه دانش آموزان پایه اولی به همراه اولیا آنان‌ و مسئولان استانی و شهرستانی در مدارس ابتدایی سراسر استان برگزار می شود.

 وی هدف از برگزاری جشن شکوفه ها  را، آشنایی دانش آموزان با محیط مدرسه ، آموزگاران ، مربیان و عوامل آموزشی خود برشمرد و افزود:. جشن آغازین  روز مدرسه  همیشه  برای دانش آموزان روزی خاطره انگیز خواهد بود .


 موسوی افزود: برگزاری جشن شکوفه ها در کاهش استرس و اضطراب دانش آموزان و نوآموزان و ایجاد خاطره ای خوب و به یاد ماندنی برای آنان می تواند اثرگذار باشد.



وی افزود:با توجه به آثار مثبت آموزش حضوری برای سال تحصیلی جدید، مقدمات لازم  ، برای حضور  بانشاط  دانش آموزان در قالب پروژه مهر انديشيده شده است.

وی در ادامه گفت: اول مهر جمعه است و سال تحصیلی جدید از روز شنبه دوم مهرماه آغاز می‌شود و  به عبارت دیگر مدارس کشور از دوم مهر بازگشایی می‌شوند و همه دانش‌آموزان در تمام مقاطع به مدرسه می روند.

رئيس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امکانات و زیر ساخت های لازم بعد از ۳ سال شرایط کرونایی برای آموزش حضوری فراهم است گفت:امسال پیش بینی می شود بیش از  ۱۷۲ هزار دانش آموز در تمامی مقاطع تحصیلی در استان کهگیلویه وبویراحمد با شروع سال تحصیلی جدید وارد کلاس درس و مدرسه می شوند.



و ی با تبریک آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ به همه معلمان و دانش‌آموزان خلاق و آینده ساز ایران اسلامی گفت: انتظار می رود که همه دستگاهها و اولیا  دانش اموزان از ظرفیت‌های  موجود برای کمک به آموزش و پرورش استفاده کنند تا شاهد آموزش وپرورشی قوی و در تراز نظام جمهوری اسلامی برای  رشد و اعتلای  این مرزبوم داشته باشیم .

 موسوی ، به اهمیت  رسانه ها در کمک به آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت : رسانه ها یکی از ارکان مهم فرایند تربیت محسوب می‌شوند و در کنار ارکانی چون خانواده، حکومت و نهادهای غیردولتی، به عنوان حلقه واسط میان این ارکان می توانند نقش آفرینی کنند.



رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با تقدیر از همکاری خوب رسانه های فعال در عرصه آموزش و پرورش  گفت : رسانه ها در راستای ماموریت‌ها و رسالت‌هایی که دارند می توانند در پیشبرد اهداف آموزش‌وپرورش کمک کنند.



موسوی در پایان  ، ضمن گرامیداشت تقارن  آغاز سال تحصیلی  با هفته دفاع مقدس ازایثارگریها و فدارکاریهای رزمندگان  در دوران  طلایی دفاع مقدس تجلیل کرد و  از والدین خواست درکنار معلمان  برای تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی تلاش کنند.

تاریخ درج :  1401/6/22

تعداد بازدیدها : 324

ارسال نظر