دستگاه‌های خدمات ‌رسان موظفند محل حفاری را آسفالت کنند

گلایه مسئول حوزه حفاری شهرداری یاسوج از بی‌توجهی دستگاه‌ها:

 

دستگاه‌های خدمات ‌رسان موظفند محل حفاری را آسفالت کنند

 

 
تیغ حفاری‌های دستگاه های خدمات رسان، آسفالت خیابان های شهر یاسوج را از بین برده و موجب گلایه شهروندان و شهرداری شده است.

حفاری‌های دستگاهی این روزها به معضلی حادثه ساز در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده است.
انشعابات جدید، شکستگی‌ها و به ویژه حفاری‌های نیمه تمام در شهر یاسوج گلایه شدید مردم را رقم زده و آب و فاضلاب در صدر دستگاه‌های حفار شهری قرار دارد.


با نگاهی ساده به زیرساخت آسفالت شهری در برخی مناطق، اقدام به حفاری تنها چند روز پس از آسفالت بیانگر عدم همکاری دستگاهی است.
به نظر می‌رسد عدم تعامل دستگاهی بخشی از آسیب‌های وارده به زیرساخت شهر یاسوج را رقم زده است.
در همین راستا مسئول کمیته حفاری شهرداری یاسوج با انتقاد از عملکرد برخی از دستگاه‌های خدمات رسان، گفت: متأسفانه حفاری‌های رها شده در شهر یاسوج جولان می‌دهد.


بهنام قدمی افزود: در برخی مناطق تعدادی حفاری داریم که دستگاه خدمات رسان موظف به اصلاح بافت تخریب شده و آسفالت بوده، اما ماه‌ها از عدم تعهد به وظایف می‌گذرد.
قدمی با اشاره به اینکه تاکید ما بر تعامل تمام دستگاه‌ها برای جلوگیری از بروز حفاری‌های رها شده است، ابراز داشت: در مناطقی آسفالت یک ماهه نیز مورد حفاری قرار گرفته است.
مسئول کمیته حفاری شهرداری یاسوج گفت: حجم کار آب و فاضلاب بالا بوده و بخشی از آسیب به آسفالت‌ها نیز بر اثر شبکه‌های فرسوده آبرسانی است.
قدمی تصریح کرد: در حال حاضر عملیات آسفالت معابر در چندین نقطه آغاز شده و تاکید ما بر جلوگیری از حفاری‌های گاه و بیگاه دستگاه‌ها است.
مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج نیز بر نقش مؤثر رسانه‌ها در ترویج فرهنگ شهر خوب تاکید کرد و گفت: نگاه ما خدمات رسانی همه جانبه به مردم با تکیه بر تعامل دستگاهی است.
هاشم یوسفی افزود: حفاری‌های رها شده در سطح شهر یاسوج موجب گلایه شهروندان شده که باید دستگاه‌های خدمات رسان به تعهدات خود کامل عمل کنند.


وی ابراز داشت: گاهاً در یک منطقه حفاری یا واگذاری انشعاب گاز، آب و یا فاضلاب انجام می‌شود، اما عدم توجه به اصلاح و آسفالت محل حفاری گاهاً به تصادفات خطرناک نیز منجر شده است.
یوسفی با بیان اینکه برای این تخلفات پرونده تشکیل می‌شود، عنوان کرد: نگاه ما بر هم افزایی برای خدمات رسانی مطلوب و اصولی به مردم است.
وی همچنین به رها سازی نخاله‌های ساختمانی اشاره کرد و ابراز داشت: این موضوع نیز باید در قالب «شهر خوب را شهروند خوب می‌سازد» اصلاح شود.


مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج گفت: بخش دیگر معضلات در رابطه با حریم پیاده روها بوده و اغلب مغازه داران با بی توجهی باعث ایجاد مزاحمت برای عابرین می‌شوند.

تاریخ درج :  1401/9/14

تعداد بازدیدها : 146

ارسال نظر