ناامیدی اهالی روستای آبمورد از مسئولان استان/ پل کوچکی که با همکاری مردم روستا ساخته شد

اهالی روستای آبمورد بخش لوداب شهرستان بویراحمد پس از اینکه از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد ناامید شدند خود دست به کار شده و پل کوچک روستا را تعمیر کردند.

بخشدار لوداب شهریور ماه امسال در گفت و گو با رسانه ها عنوان کرد: عملیات اجرایی پل روستای آب مورد در سال 73 با هدف اتصال این روستا به مزارع کشاورزی و مراتع چراگاه مردم و آغاز اما به دلیل مشکلات اعتباری این پل تاکنون تکمیل نشده است.  

روحانی با بیان اینکه ابتدا هدف از راه اندازی این پل تردد مردم و دام آنان بوداظهارداشت: با اجرای محور ارتباطی پاتاوه ـ دهدشت مردم این منطقه درخواست تغییر کاربری این پل به منظور عبور و مرور وسایل نقلیه خودرویی را داشتند.

روحانی افزود: تاکنون چند پیمانکار برای اجرای این پل بکار گرفته شده اما به دلیل کمبود اعتبار از ادامه کار خودداری کردند.

وی با بیان اینکه اعتبارات شهرستان جوابگوی ساخت این پل نیست گفت: برای ساخت و تکمیل این پل به بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز است. 

به دلیل نبود پل و طغیان رودخانه در فصل زمستان تاکنون چند نفر از مردم این منطقه در آب غرق و از بین رفتند.

متاسفانه پل بزرگ و ارتباطی این روستا همچنان به دلیل نبود اعتبار انجام نشده است و مردم این روستا در زمستان امسال نیز شرایط سختی را برای عبور و مرور باید در انتظار بکشند.

اهالی روستای آبمورد بخش لوداب شهرستان بویراحمد پس از اینکه از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد ناامید شدند خود دست به کار شده و پل روستا را تعمیر کردند

تاریخ درج :  1396/8/1

تعداد بازدیدها : 1358

ارسال نظر