تدوین طرح جامع گردشگری یاسوج با محوریت اشتغال طرح جامع گردشگری یاسوج با محوریت اشتغال زایی در این شهر تدوین شود.

استاندار در نشستی که با حضور نماینده مردم بویر احمد و دنا شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج برگزار شد گفت: شهر یاسوج پیشانی استان است و باید امکانات حوزه شهری آن در شان و جایگاه مردم باشد.
علی محمد احمدی افزود: اعضای شورای شهر باید نسبت به وعده‌های انتخاباتی خود به مردم متعهد باشند و برای تحقق آن‌ها تلاش کنند و در صورت حفظ وحدت، ما نیز آن‌ها را همراهی می‌کنیم، ولی در صورت ایجاد دو دستگی در بین اعضای شورا به طور قطع بودجه‌های مورد نظر را در سایر طرح‌های استان سرمایه گذاری می‌کنیم.
وی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را موظف کرد به صورت ویژه و در چارچوب قانون برای تشکیل کارگروه‌های فنی اقدام کند و به عنوان نماینده حوزه استانداری از نزدیک از طرح‌های شهری بازدید کند.
استاندار گفت: با رایزنی‌های انجام شده اعتباری از محل سازمان برنامه و بودجه برای تسریع در روند اجرای پل چهارم بشار تخصیص یافته که تا هفته آینده به این طرح تزریق می‌شود.
احمدی ساماندهی ترافیک دورن شهری، دست فروش ها، المان سازی و توسعه فضای سبز را از اولویت‌هایی دانست که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود.
وی از شهرداریاسوج خواست رفع مشکل حاشیه نشینی با جدیت بیشتری پیگیری شود و در این راستا برای جذب اعتبارات بافت فرسوده از فرصت‌های قانونی به وجود آمده استفاده شود.

تاریخ درج :  1396/8/1

تعداد بازدیدها : 1306

ارسال نظر