کل استان از توزیع ناعادلانه اعتبارات معترض هستند / استاندار ورود کرد / اعتبارات سال ۹۷ بازنگری می‌شود

علی محمد احمدی استاندار کهگیلیه و بویراحمد بعد از حرف و حدیث‌های زیادی که در خصوص توزیع اعتبارات شنیده است، امروز در چرام خبر از بازبینی در تخصیص اعتبارات سال ۹۷ داد.

 علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در شورای اداری شهرستان چرام با بیان اینکه  یکی از مهمترین مشکلات مناطق و شهرستان‌ها توزیع ناعادلانه اعتبارات است و یک دغدغه‌ای برای من شده، و به صورت جدی پیگیری می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در سال ۹۷ در تخصیص اعتبارات استانی بازبینی خواهیم کرد.

احمدی افزود: ۶۲ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان چرام تخصیص یافت.

قبل از این عدل هاشمی‌پور نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از نحوه توزیع اعتباراتی استان در جلسه‌ای با حضور استاندار گلایه کرد و آن را به نداشتن نیروی قدر و مهم از کهگیلویه بزرگ در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ربط داد.

اگر چه حسن نوروزی امروز در چرام پاسخ عدل هاشمی‌پور را داد و گفت: از کهگیلویه بزرگ چند نیرو در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وجود دارد.

اما قبل از این نیز فرماندار بویراحمد از رویه توزیع اعتبارات و برخورد ناعادلانه در تخصیص اعتبارات با حضور استانداران پیشین و جدید اعتراض کرده بود.

حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در دیداری که با مردم شهر قلعه‌رئسی داشت، اظهار کرد: بی‌شک اگر تبعیضی در تقسیم بودجه انجام بگیرد چنانچه بفهمم ورود می‌کنم.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلیه و بویراحمد بعد از حرف و حدیث‌های زیادی که در خصوص توزیع اعتبارات شنیده است، امروز در چرام خبر از بازبینی در تخصیص اعتبارات سال ۹۷ داد.

 برخی از کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی حرف‌های عجیب و غریبی در خصوص نحوه توزیع اعتبارات می‌زنند، که بهتر است استاندار به طور خصوصی در این رابطه از این کارشناسان و مدیران سوال کند.

تاریخ درج :  1396/8/15

تعداد بازدیدها : 1275

ارسال نظر