بهره‌برداری از 2جایگاه اختصاصی پمپ بنزین و CNG در یاسوج

با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی جایگاه اختصاصی پمپ‌ بنزین اکبری یاسوج و جایگاه CNG دشتروم افتتاح و به بهره‌برداری رسید . لطف الله مسعودی مدیرعامل شرکت تهیه و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین، گفت: مکان افتتاح پمپ بنزین و جایگاه گاز مایع(سی.ان.جی) به ترتیب کنار پل سوم بشار یاسوج و در روستای دشتروم بویراحمد است . وی اظهارکرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این 2 طرح حوزه انرژی افزون بر 100 میلیارد ریال است . مسعودی افزود: هر 2 طرح با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا و اعتبار مورد نیاز برای ساخت آنها نیز از طریق سهم آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی تأمین شده است . مدیرعامل شرکت تهیه و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این سی و یکمین پمپ بنزین و بیست و هشتمین جایگاه گاز مایع(سی.ان.جی) در کهگیلویه و بویراحمد است . مسعودی عنوان کرد: پمپ بنزین کنار پل سوم بشار یاسوج در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریال ساخته شده است . وی تصریح کرد: این پمپ بنزین دارای چهار سکو، 16 نازل و سه مخزن هر کدام به ظرفیت 50 هزار لیتر بوده و اشتغالزایی مستقیم آن نیز 15 نفر است . مدیرعامل شرکت تهیه و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: جایگاه گاز مایع(سی.ان.جی) روستای دشتروم بویراحمد در زمینی به مساحت 2 هزار و 600 مترمربع و با سرمایه گذاری 60 میلیارد ریال ساخته شده است . مسعودی بیان کرد: این جایگاه گاز مایع(سی.ان.جی) دارای چهار سکو و هشت نازل بوده و اشتغالزایی مستقیم آن نیز 11 نفر است .

عملکرد مطلوب شرکت پخش فرآورده های نفتی  دراتفاقات اخیر

غلام محمد زارعی، نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: یاسوج به دلیل داشتن آب و هوای مناسب، گردشگرپذیر بودن و مهاجر پذیری در آینده نه چندان دور به یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کهگیلویه و بویراحمد و مراکز استان های کشور تبدیل می شود . وی افزود: به همین دلیل نیز باید آینده نگری لازم در حوزه های زیرساختی، خدماتی و رفاهی برای شهر یاسوج توسط متولیان امر و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد لحاظ شود . زارعی اظهارکرد: شرکت تهیه و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به مهار بحران های اخیر استان از جمله سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج، زمین لرزه ها و اعتصاب کامیون داران عملکرد مطلوبی داشت و از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

ضرورت توسعه زیر ساخت ها و امکانات دریاسوج

همچنین شاهرخ کناری، فرماندار شهرستان بویراحمد در این مراسم با قدردانی از همه مسوولان و مدیران که در راه‌اندازی از این جایگاه‌های سوخت همکاری کردند، گفت: به برکت نظام اسلامی و تلاش مسوولان و نماینده محترم هر روز شاهد افتتاح و یا کلنگ‌زنی پروژه‌ای هستیم . وی افزود: اعتبارات شهرستان‌ بویراحمد در حوزه‌های عمرانی به هیچ وجه قابل قیاس با گذشته نیست . کناری با بیان اینکه شهرستان بویراحمد روز به روز در حال توسعه و افزایش جمعیت است، اظهارکرد: بنابر این توسعه زیر ساخت و امکانات رفاهی و خدماتی بسیار ضروری است.

تاریخ درج :  1397/4/25

تعداد بازدیدها : 32

ارسال نظر