زنگ وقف در شهرستان بهمئی نواخته شد

زنگ وقف در شهرستان بهمئی نواخته شد

 

به همت اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان بهمئی و با همکاری اداره آموزش و پرورش و مسئولین مدرسه امام محمد باقر (ع)، به مناسبت فرارسیدن دهه وقف، زنگ وقف نواخته شد.

 

در ابتدا برنامه چند آیه از کلام الله مجید توسط یکی از دانش آموزان تلاوت گردید و پس از بیان خوش آمدگویی توسط مدیر مدرسه، آقای جریده ریاست محترم آموزش و پرورش شهرستان به بیان مسائلی پیرامون وقف پرداختند.

 

آقای جریده ضمن خوش آمد گویی به مسئولین اوقاف، اعلام آمادگی کردند که مجموع تحت امر ایشان، آماده هرگونه همکاری در جهت ترویج فرهنگ وقف و نیکوکاری هستند.

 

آقای دهقان، کارشناس فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اوقاف و امورخیریه شهرستان نیز، ضمن تشکر از مسئولین آموزش و پرورش، مدیر و مربیان آموزشگاه امام محمد باقر (ع)، عرض تسلیتی هم به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) داشتند.

 

در ادامه نیز به مسائلی پیرامون مفهوم وقف، چگونه دانش آموز واقف و خیّر باشیم و اینکه به چه شکل در همین دنیا نتیجه اعمال خیر به ما برمی گردد، پرداختند.

 

در پایان نیز توسط آقای سید روح اله افسر، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان و آقای جریده رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زنگ وقف نواخته شد.

تاریخ درج :  1398/8/5

تعداد بازدیدها : 911

ارسال نظر