کلاس های دانشگاه پس از کرونا حضوری برگزار می شود

رئیس دانشگاه یاسوج:

 

کلاس های دانشگاه پس از کرونا حضوری برگزار می شود

 

رئیس دانشگاه یاسوج گفت:کلاس های این دانشگاه در صورت کنترل ویروس کرونا بعد از ماه مبارک رمضان به صورت حضوری برگزار می شود.

 

دکتر احمد عریان افزود: در صورتی که شیوع این ویروس کنترل شود احتمال دارد بعد از ماه رمضان دو تا سه هفته کلاس‌های دانشگاه به صورت حضوری تشکیل شود و دانشجویان اشکالات خود را برطرف کنند.


وی با بیان اینکه امکان برگزاری بعضی از دروس رشته‌های فنی مهندسی، تربیت بدنی به صورت مجازی امکان پذیر نیست، اظهار کرد: دانشجویان باید از این فرصت استفاده و مشکلات خود را برطرف کنند.
دکتر عریان گفت در حال حاضر با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا و گسترش شیوع این ویروس کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

وی گفت: پس از تعطیلی دانشگاهها، کلاسهای درسی دانشکده های دانشگاه یاسوج از روز ۱۷ اسفند و در همان وقتی که این کلاسها به صورت حضوری برگزار می شد به صورت مجازی از سوی اساتید ارایه شد.

رئیس دانشگاه یاسوج ادامه داد: بیش از ۵۰۰ کلاس درس مجازی در این مدت برگزار شده است و مشروح کلاسها نیز به صورت آفلاین برای دانشجویان در دسترس و قابل استفاده است.

 

وی تصریح کرد: امکان تشکیل کلاسها به صورت مجازی برای بسیاری از دانشگاهها در کشور مقدور نبود و دانشگاه یاسوج در این زمینه نیز از دانشگاههای پیشتاز و پیشرو بوده است.

 

دکتر عریان ادامه داد:چند شیوه برای برگزاری امتحانات مطرح و ترجیح ما برگزاری امتحانات به صورت حضوری است که این نیز بستگی به تصمیم ستاد مرکزی کرونا دارد.

 

دانشگاه یاسوج بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی در استان کهگیلویه و بویراحمد است و دارای پنج دانشکده و ۲ پردیس و بیش از هفت هزار دانشجو می‌باشد.

تاریخ درج :  1399/2/9

تعداد بازدیدها : 615

ارسال نظر