تجلیل از کارگران نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان

تجلیل از کارگران نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان

 

جشن روز کارگر در یاسوج برگزار نمی‌شود

 

 

با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرماندار شهرستان بویراحمد از کارگران نمونه این شرکت در یاسوج تجلیل شد.

 

مدیرعامل این شرکت با اشاره به روز کارگر و دلایل نامگذاری این روز، اظهار داشت: تلاش‌های شبانه روی کارگران سبب شده که اکنون چرخ های اقتصادی ایران با وجود تحریم ها همچنان با قدرت بچرخد.

" داود راهزادی " با تشریح شعار سال "جهش تولید" و تاکید بر نقش کارگران در تحقق این شعار، خاطرنشان کرد: بدون شک جامعه کارگری در این سال تمامی تلاش خود را برای تحقق این شعار بکار خواهند گرفت.

 

وی گفت: امروز از 14 کارگر نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت قدردانی از فعالیت های آنان در یکسال گذشته تقدیر می شود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه افتخار می کند بعنوان " کارگر " مشغول به فعالیت است، ادامه داد: برق و تامین برق پایدار مهمترین زیرساخت توسعه در دنیا است.

راهزادی افزود: در دوران سخت مبارزه با " کرونا " تلاش کردیم مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد کمترین دغدغه را در بحث برق پایدار داشته باشند و امروز افتخار می کنیم این اتفاق رخ داده است.

 

وی تاکیدکرد که استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران مبارزه با این " ویروس " کمترین مشکل در حوزه تامین برق را داشته و مشترکین برق تاکنون نارضایتی در این ارتباط نداشته اند.

 

جشن روز کارگر برگزار نمی شود

مدیرکل تعاون، کاره و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین با عذرخواهی از جامعه کارگری این استان، اظهارداشت: از اینکه بدلیل شیوع ویروس " کرونا " نمی توانیم در سالجاری جشن کارگری برگزار کنیم از تمام کارگران و خانواده های آنان در این استان عذرخواهی می کنیم.

 

" پروانه نیک مرام " گفت: اگرچه نمی توانیم "جشن روز کارگر " را برگزار کنیم اما برنامه های دیگری در این حوزه را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهیم نمود.

 

وی از برگزاری نشست ویژه کارگران نمونه استان با رعایت این پروتکلها با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و خاطرنشان کرد: این نشست با حضور کارگران نمونه فردا پنجشنبه یازدهم اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی کارگر در یاسوج برگزار می شود.

 

مدیرکل تعاون، کاره و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما معتقدیم یکی از دلایل شعار سال " جهش تولید "‌که از سوی رهبری انقلاب اعلان شد این بود که ایشان به کارگران اعتماد داشته و معتقد هستند کارگران می توانند در سالجاری، سرعت تولید را شتاب بیشتری ببخشند.

 

بیمار بدحال کرونایی در ICU بیمارستان شهید جلیل یاسوج نداریم

فرماندار شهرستان بویراحمد هم در این آئین با تجلیل از تلاشهای کارگران در عرصههای مختلف، اظهارداشت: تنها شرکت خدمات رسانی که در استان کهگیلویه و بویراحمد با معضل معوقه مطالبات کارگری روبرو نیست شرکت توزیع نیروی برق استان است.

 

" شاهرخ کُناری " گفت: در بحث تجمعات کارگری، فرمانداری بویراحمد تاکنون تجمع و یا نارضایتی در بخش کارگری از شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بخود ندیده است.

 

وی، تامین برق پایدار، احداث شبکه های برق و صیانت از آنها در نقاط کوهستانی دور از یاسوج را بسیار سخت و طاقت فرسا عنوان و خاطرنشان کرد: 740 روستا در شهرستان بویراحمد وجود داشته که 660 روستای آن دارای سکنه است.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد افزود: فاصله آخرین روستای حوزه استحفاظی بویراحمد تا یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد 220 کیلومتر بوده که اکنون شبکه های برق در این روستاها وجود دارد.

کُناری در ادامه به وضعیت شیوع ویروس " کرونا " در شهرستان بویراحمد هم اشاره و اظهارداشت: تاکنون 2 هزار و 300 تست کرونایی مشکوک در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته که 207 بیمار قطعی مبتلا به این ویروس در شهرستان بویراحمد سکونت دارند.

 

وی گفت: 60 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان بویراحمد بهبود یافته کامل بوده و 14 بیمار نیز در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری است.

 

مدیر ارشد اجرایی شهرستان بویراحمد، تعداد بیماران فوتی ویروس کرونا در این شهرستان را پنج بیمار عنوان و یادآورشد:‌ هیچ بیمار بدحال کرونایی در ICU نداریم.

 

گفتنی است: در این آئین از پنج کارگر نمونه اداره برق شهرستان بویراحمد به نمایندگی از 14 کارگر نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

تاریخ درج :  1399/2/10

تعداد بازدیدها : 600

ارسال نظر