برای حفاظت از منابع آبی با کسی تعارف نداریم

 

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان:

 

برای حفاظت از منابع آبی با کسی تعارف نداریم

 

سرپرست آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد: گفت: برای حفاظت و صیانت از منابع آبی با کسی تعارف نداریم و دست متجاوزان به حریم رودخانه‌ها را قطع می‌کنیم.

 

آرش مصلح اظهار داشت: یکی از وظایف حساس و مهم شرکت آب منطقه‌ای حفاظت و صیانت از منابع آبی بوده که بدون شک این مهم بدون همکاری و تعامل مردم، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، دستگاه قضائی، انتظامی و روحانیون امکان پذیر نیست و در این راستا درخواست همکاری داریم

.

وی با تاکید بر اینکه بدون شک مدیریت وضعیت موجود با توجه به شرایط چند سال اخیر در بخش نیازمند همدلی و همکاری مجموعه‌های مختلف است عنوان کرد: طرح احیا و تعادل بخشی و ذیل آن پروژه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی به عنوان اولویت در دستور کار است.

 

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم افزود: پروژه‌های آبی مختلفی از جمله سدهای کوثر و شاه قاسم، 8 شبکه آبرسانی و زهکشی با پوشش 20 هزار هکتار از اراضی و 5 نیروگاه برق‌آبی هم اکنون در حال بهره برداری است.

 

مصلح خاطرنشان کرد: پروژه‌های مهم دیگری شامل سد تنگ سرخ، طرح آبرسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، سوق و لنده و طرح آبرسانی به لیکک از سد کوثر نیز در دست اجرا بوده که برخی از وضعیت پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

 

وی بیان کرد: پروژه‌های برزرگ دیگری شامل سد آبریز نیز در حال مطالعه بوده که با اجرا و بهره برداری در رفع محرومیت‌ها کنونی تاثیر موثری دارد.

تاریخ درج :  1399/2/31

تعداد بازدیدها : 1158

ارسال نظر