افتتاح دومین نمایشگاه کتاب یاسوج در هفته اخیر

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح دومین نمایشگاه کتاب در یاسوج خبر داد.

 

رضا خردمند با اشاره به اهمیت کتاب در رشد فکری، آگاهی‌بخشی و تقویت بار علمی جامعه، گفت: کتاب به‌عنوان یک کالا در سبد خانوارهای ایرانی از ارزش و جایگاه خاص برخوردار است.



وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یادشده توسط بخش خصوصی در استان برگزار شده است، افزود: برپایی نمایشگاه‌های کتاب از سیاست‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد است و این نمایشگاه نیز در راستای توسعه و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهر یاسوج افتتاح شده است.
 


به گفته معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، در این نمایشگاه 2500 جلد کتاب ازسوی 20 ناشر استان و با تخفیف 30 تا 50 درصدی به دوستداران کتاب عرضه می‌شود.



معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلانی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت از علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه گفت: این نمایشگاه که در چهارراه سینما در شهرستان یاسوج برپا شده است، تا 20 مردادماه همه‌روزه در دو نوبت (صبح‌ها از ساعت 8 تا 14 و عصرها از ساعت 16 تا 22) پذیرای علاقمندان است.

تاریخ درج :  1399/3/25

تعداد بازدیدها : 1198

ارسال نظر