بگذاريد و بگذريد


درخواستى از شوراى شهر:

 

بگذاريد و بگذريد



سعيد كرمى//  اعضای عظام شورای اسلامی شهر یاسوج ذکرهر گونه مقدمه ای خطاب به شما که قریب چهار سال است در مقدمه و بدیهیات وظایف شورایی خود دست و پا می زنید و هر روز بیشتر فرو می روید را با هیچ توجیهی جایز نمی دانم و مضافا اینکه بستر بحث بایدها و نبایدهای عملکرد شما آنقدر گسترده و طویل است که نه در حوصله این سطور نمی گنجد و نه در انگیزه این حقیر، لذا بی درنگ متن کلام را معروض می دارم.


چندی است فضای مجازی و ذهن شهروندان و به تبع آن اجرائیات و زیرساخت های حقوق شهروندی را به مسلخ اختلافات داخلی و علی الظاهر لاینحل خود کشانده اید و نه تنها از جانب آن جنابان محترم خیر مشهودی عاید پایتخت طبیعت ایران نمی شود، که شر اختلافات و کشمکش های شما اعصاب شهر را به هم ریخته و روان شهرواندان را مختل کرده است.


شخصی را از تهران به یاسوج می کشانید و ردای شهرداری می پوشانید و سپس گروهی در واپسین سال جلوستان بر کرسی امانی شورا از خواب بیدار شده و برای عزلش سر و دست می شکنید.
گروهی دیگر جناب شهردارتان را که هر کوچه و خیابان و عابر و معبری ضعف عملکرد و انعفعال اجرائیاتش را فریاد می کشد، به مثابه تحفه بلامثال آسمانی قلمداد می کنید و تا سرحد پرستش برای ابقای او سینه چاک می کنید.


جبهه اقلیت و اکثریت تشکیل داده اید و تورنمنت قومیت راه انداخته اید و چنان فضایی ایجاد کرده اید که حضرت شهردارتان پس از عدم استیضاح به گونه ای با ژست پیروزی عکس می گیرد، کانه واکسن کرونا کشف کرده و یا رکوردهای عمران شهری را جابجا فرموده اند.


خادمان بزرگوار: فضای خبری شهر از اختلافات خانمان سوز و تیتر اخبار بی حاصل گعده ها و وعده ها و خلف وعده های شما برهوت بی باری شده است که نه خواننده رغبت به خواندن دارد و نه نویسنده تمایلی به نوشتن.


اگر چه یقینا سعی می کنید جهت حفظ ظاهر هم که شده به زیباترین شعارها و نهایت خویشتنداری در جلسات علنی شورا متوسل شوید، اما اختلافات و اخبار جلسات شما طنز تلخی است که به همان اندازه که دردآور است، خنده آور هم هست.


مخلص کلام اینکه استدعا دارد برای رضای خداوند و خدمت به شهروندان و پایبندی به سوگندی که یاد کرده اید و تمام این شعارهایی که هر بار در جلساتتان با ژست مونتسکیوهای وطنی مدعی می شوید، یکی از دو راهکار زیر را در آخرین سال شورا و به امید خداوند و درایت مردم، آخرین سال حضورتان در چنین مناصبی انتخاب فرمایید، باشد که نفس شهر از جلسات دودزا و اخبار مشاجرات آزاردهنده شما آزاد شود:


1-  در اقدامی جوانمردانه و قهرمانانه و در صورت وجود مجاری قانونی، استعفای جمعی فرمایید و مطمئن باشید اتفاقات و نارسایی هایی که احیانا در نبود شما به این شهر تحمیل می شود، هرگز بیشتر از تبعات بودن شما نخواهد بود.


2-  در صورت عدم تمایل به اجرای پیشنهاد اول و اصرار بر ادامه خدمات کمافی السابق به این شهر و شهروندان، مصوب فرمایید منبعد جلسات وزین شما را هیچ خبرنگار و رسانه ای پوشش خبری نداده و مناقشات خود را صرفا در پشت درهای کاملا بسته و بلانفوذ برج عاج شورا طرح و پیگیری فرمایید، و از این طریق، به پاکسازی فضای مجازی و آرامش روان شهروندان کمک شایانی خواهید فرمود.


در پایان لازم به ذکر است مرقومه حاضر برآمده از کلیت عملکرد و خروجی سیاست های مجموعه شورای شهر بوده و ضمن احترام به شخصیت حقیقی یکایک اعضای محترم شورا، نقش مصلحانه و معقول برخی منتخبان سینه سوخته و کارآمدی را که زمینه ساز معدود برکات این شورا بوده اند را از توصیفاتی که گذشت کنار بگذارید.

تاریخ درج :  1399/3/26

تعداد بازدیدها : 1385

ارسال نظر