پارک‌ها و تفرجگاه‌ها همچنان تعطیل هستند

 

شهرداریاسوج:

 

پارک‌ها و تفرجگاه‌ها همچنان تعطیل هستند

 

ستاد کرونا برای آبشار نسخه جداگانه‌ای داشته باشد

 


 

شهردار یاسوج با بیان اینکه پارک‌ها و تفرج‌گاه‌های سطح شهر تعطیل هستند، گفت: ستاد کرونا برای آبشار یاسوج و باغ‌های اطراف آبشار نسخه جداگانه‌ای داشته باشد.

 

نستهن مقدم با اشاره به اینکه آبشار و تفرج‌گاه‌های شهر یاسوج همچنان تعطیل هستند، گفت: به جزء آبشار یاسوج بقیه پارک‌ها از وضعیت مناسبی برخوردار هستند و اجازه اسکان افراد داده نمی‌شود.

 

شهردار یاسوج عنوان کرد: آبشار یاسوج و همه مسیرهای منتهی مسدود است اما افراد در باغ‌های شخصی اطراف آبشار تجمع می‌کنند و بعد به صورت پیاده و از راه‌های مختلف به آبشار می‌روند که از ستاد استانی کرونا درخواست می‌کنیم برای آبشار یاسوج نسخه جداگانه داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه مراسمات خاکسپاری در سطح شهر یاسوج باحداکثر توان و انبوه جمعیت برگزار می‌شود و این می‌تواند خطرناک باشد، افزود: مردم از سایر استان‌ها در یاسوج ساکن شده‌امد.

 

این مسئول از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر یاسوج خبر داد و بیان کرد: از امکانات اتوبوسی برای محدودیت ترافیکی استفاده کردیم ضمن اینکه انتظار داریم از محل اعتبارات کرونایی شهرداری یاسوج دیده شود.

 

مقدم خاطرنشان کرد: 150 نفر نیروی فضای سبز شهرداری یاسوج وظیفه جلوگیری از حضور مردم در پارک‌ها را بر عهده دارند که این افراد درآمدی ندارند و امیدواریم اعتبارات کرونا به شهرداری یاسوج هم اختصاص داده شود.

تاریخ درج :  1399/4/1

تعداد بازدیدها : 1205

ارسال نظر