مخابرات استان ازآرام ترین وبی حاشیه ترین نهادهای استان

رئیس کل دادگستری استان عنوان کرد:
 

مخابرات استان ازآرام ترین وبی حاشیه ترین نهادهای استان

 

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویر احمد به همراه تعدادی از مدیران مخابرات به مناسبت هفته قوه قضاییه با دکترحسن نگین تاجی دیداروگفتگو کردند

 

سید محمد هادی امیری ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهید بهشتی و یاران با وفایش یادآور نقش حساس مثل قضاوت و نمایانگر جایگاه طلایه داران تامین سلامت اجتماعی وبرقراری عدالت افزود؛ بی شک جمله ماندگار شهید بهشتی که فرمود؛ مادر زیر بار سختی ها و مشکلات و دشواری ها قدخم نمی کنیم و تنها موقع سرپا نیستیم که یا کشته شویم یازخم بخوریم و به خاک بیفتیم والا هیچ قدرتی پشت ما را نمی تواند خم کند را سال گذشته در یاسوج شاهد بودیم.

 

سرپرست مخابرات منطقه  کهگیلویه و بویراحمد دربخش دیگری از صحبت‌های خود گفت ؛ اجرای عدالت و مرقانون هزینه داردوبا حضور دکتر نگین تاجی  در راس هرم دادگستری استان ،مردم طعم عدالت را به تمام معنای کلمه فهمیدند وآن را درک کردند و هیچ زمانی ندیدم که مردم ،رسانه ها وفضای مجازی به صورت خودجوش در حمایت از کسی اینگونه صحبت یا قلم زنند.

 

سید محمد هادی امیری در بخش پایانی صحبت های خود گریزی به مدیریت دلسوزانه قاضی القضات استان زدو گفت ؛ رفع تصرف منابع طبیعی ومحیط زیست و آزادسازی حریم وبستر رودخانه ها ،پیگیری جهت تجمیع آرامستا ن ها وهم چنین پیگیری جهت علل وعوامل آتش سوزی های اخیر در استان از کارهای ماندگاری است که در تاریخ این استان ثبت وضبط خواهد شد.

 

بر اساس همین گزارش:  رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض خیر مقدم به مجموعه مخابرات استان افزود؛ شرکت مخابرات یکی از عنصرهای اصلی در حوزه حیات مردم است و خروجی مجموعه مخابرات اصلا قابل احصا نیست وبه نوعی مخابرات استان ازآرام ترین وبی حاشیه ترین نهادهای استان هست همین جا لازم می دانم از زحمات  امیری که انسانی پاکدست هستند تقدیر تشکر کنم وامید می‌رود با درایت ایشان جایگاه مخابرات نیز ارتقا یابد.

 

نگین تاجی افزود ؛ با توجه به اینکه دستگاه قضایی از حوزه سنتی خارج و به الکترونیکی تبدیل شده است ،شرکت مخابرات بیشترین تاثیر را در این حوزه داشته و اکنون کلیه کار های دستگاه قضایی به صورت الکترونیکی است.

 

قاضی القضات استان در بخش پایانی صحبت‌های خود گریزی نیز به عملکرد دادگستری استان زدو افزود:با توجه به قومیتی وعشیره ای بودن استان سعی کردیم در قدم اول این آسیب را مرتفع وبدون نگرش سیاسی و منطقه ای صرفا از همکارانی در مناصب استفاده کنیم که علمی ومتخصص باشند کما اینکه  دو معاونت دادگستری استان   را به همکاران غیربومی اعتماد کردیم  وخدا را شکراز عملکرد بسیار خوبی بر خور دارند.

 

نگین تاجی در پایان  ضمن حمایت از برنامه های مخابرات استان در راستای رسیدن به اهداف غایی خود  گریزی به برنامه ها واقدامات در پیش روی دادگستری استان زد که در فرصت مناسب به اطلاع مخاطبین عزیز رسانیده می شود

تاریخ درج :  1399/4/4

تعداد بازدیدها : 652

ارسال نظر