سلامت مردم خط قرمز ماست

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان :

 

سلامت مردم خط قرمز ماست

 


مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از معدوم کردن بیش از ۵۰۰ کیلو شیرینی و مقادیری کیسه آرد تاریخ مصرف گذشته  واحد تولیدی در یاسوج خبر داد.


به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد: براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: در چهار چوب سیاستهای سازمان تعزیرات حکومتی و دفاع از حقوق سلامت شهروندان ، گشت مشترکی با همکاری نمایندگان تعزیرات، علوم پزشکی، صمت، جهت نظارت و بازرسی از واحدهای تولیدی در سطح شهرستان مرکز استان برگزار شد.


وی اظهار داشت: در این بازرسیها از تعدادی واحد تولیدی بازدید و از یک واحد تولیدی مقدار ۵۰۰ کیلو شیرینی غیر بهداشتی و مقادیری کیسه آرد تاریخ مصرف گذشته کشف شد، وی از شهروندان خواست از خرید کالاهای بی نام و نشان و یا فاقد پروانه بهداشتی نیز خودداری کنند، سازمان تعزیرات با واحدهای متخلف برخورد بدون اغماض و با کسانی که سلامت مردم را به خطر می اندازند خواهد داشت و به عنوان اخلالگر سلامت جامعه برخورد و اقدامات قانونی صورت می گیرد.


صالحی ابراز داشت: سلامت مردم خط قرمز ماست و در حفظ آن هیچ کوتاهی نمی کنیم
مدیرکل تعزیرات در ادامه گفت: برای واحد متخلف به دلیل استفاده از آرد و شیرینی تاریخ مصرف گذشته در چرخه تولید پرونده تخلفاتی تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شد و  کلیه محصولات این واحد معدوم گردید.

تاریخ درج :  1399/4/17

تعداد بازدیدها : 917

ارسال نظر