قطعی 12 ساعته آب در برخی مناطق شهر یاسوج و حومه

 

به گزارش ابتکارجنوب به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد علی محمد غریبی در گفت و گو با خبرنگاران از قطعی آب برخی از مناطق شهر یاسوج و حومه بدلیل پاره ای تعمیرات و انجام عملیات بهسازی( نصب فلومتر ) بر روی چاه های ایستگاه پمپاژ آب تنگ کناره خبر داد.

 

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این قطعی آب، از ساعت ۱۵ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۵/۱۲ شروع و به مدت ۱۲ ساعت ادامه داشته و ساعت ۳ بامداد روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۵/۱۳ به پایان خواهد رسید.


وی عنوان کرد: مناطقی که آب آشامیدنی آنها دچار قطعی یا افت فشار خواهد شد شامل؛ خیابانهای شاهد، عدل، مولوی، انقلاب و شهرکهای امام حسین و جهاد و مناطق شرف آباد، دولت آباد، سرآبتاوه، نره گاه و موردراز خواهد بود.


غریبی از اهالی مناطق مذکور خواست تا تدابیر و اقدامات لازم را نسبت به ذخیره سازی آب شرب مورد نیاز در زمان قطعی آب، بعمل آورده و همچنین همکاری های مقتضی را نسبت به صرفه جویی در مصرف آب شرب با امور آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد به عمل آورند .


مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد؛ با توجه به فصل گرما، همکاران امور آبفا شهرستان بویراحمد با نظارت، همکاری و پشتیبانی حوزه معاونت بهره برداری و توسعه آب ستاد آبفا استان، تلاش خواهند نمود تا در کمترین زمان ممکن نسبت به انجام عملیات تعمیرات، بهسازی و وارد مدار نمودن ایستگاه پمپاژ آب مورد نظر اقدام نمایند.

تاریخ درج :  1399/5/11

تعداد بازدیدها : 1024

ارسال نظر