تعامل و همكاری راهی برای مقابله با ویروس كرونا

همراهی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

به گزارش ابتکارجنوب به نقل از روابط عمومی، درپی شیوع ویروس کووید ۱۹ و اهمیت مقابله با آن ، در اقدامی سازماندهی شده ، اداره HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بسیج نیروها و تجهیزات مرتبط با این بیماری وهمکاری کامل کلیه ادارات شرکت ،هئیت مدیره علی الخصوص مدیریت خدمات ودر راس مدیر عامل شرکت به عرصه مبارزه با این ویروس منحوس در کنار بهداشت و درمان صنعت نفت وارد شدند.

 

در همین رابطه هوشنگ جمشيديان کارشناس بهداشت صنعت نفت اظهار نمود : با دریافت اطلاعات اولیه از شیوع این ویروس خطرناک و لزوم اقدامات همه جانبه با تشکیل جلسات مشترک با شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و در نظر گرفتن جمعیت قابل توجه کارکنان و خانواده‌های این صنعت که بخش عمده ای از شهروندان گچساران را شامل می شوند، اطلاع رسانی از طریق تهیه بروشور ، ارسال پیامک، پارچه نوشته ، واطلاعیه آغاز گردید.

 

وی افزود: اماکن و محیط‌های صنعتی ، اداری و مسکونی به کمک افراد آموزش دیده مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند و با استفاده از تمامی امکانات ضمن ضدعفونی نمودن فضاهای مربوطه، تعداد قابل‌توجهی ماسک تهیه و در اختیار کارکنان قرار گرفت .

 

جمشیدیان تصریح کرد: با توجه به وضعیت جهشی و ناشناخته ویروس کرونا و شرایط خاص نوبت کاری کارکنان تلاش شد با همکاری ادارات شرکت و آشنا نمودن کارکنان و خانواده هابا شرایط خطرناک پیش آمده، آثار مثبت پیشگیری نمایان شود که به لطف خداوند و مشارکت مطلوب در ایام برگزاری عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام ، مساجد ، حسینیه هاو محل برگزاری مراسمات ضدعفونی و آماده برگزاری هرچه با شکوهتر با رعایت پروتکل های اعلام شده گردید.

 

کارشناس بهداشت صنعت نفت گچساران در ادامه گفت: طی هماهنگی صورت گرفته با شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بعضی از ادارات شهرستان مانند ساختمان فرمانداری ، ندامتگاه، دادگاه ، هلال احمر و تعدادی از بانک ها نیز بازدید و ضد عفونی شدند .

 

جمشیدیان بیان نمود: با گذشت چندین ماه از شیوع این ویروس همچنان با همکاری کارشناسان اداره ایمنی ، کار سرکشی در جریان بوده و علاوه بر کنترل شرایط محیطی ، اماکن سازمانی ، واحدهای صنعتی، محل های طبخ و سرو غذا با دقت و تجربه بیشتر تحت نظارت قرار دارد و بازدید از واحدهای عرضه مواد غذایی محدوده منازل سازمانی به شکل کامل انجام می گیرد.

 

وی در پایان از حمایت های مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، رئیس بهداشت و درمان ، مدیریت خدمات ، مرکز سلامت کار و اداره ایمنی قدردانی نمود و گفت تعامل و همکاری به ویژه در بحران ها راه مفیدی برای مقابله با هر سختی می باشد.

 

تاریخ درج :  1399/6/22

تعداد بازدیدها : 1128

ارسال نظر