آزادسازی ۹٠ درصد از بزرگترین خیابان شهر یاسوج

شهردار خبرداد:

 

آزادسازی ۹٠ درصد از بزرگترین خیابان شهر یاسوج

 

شهردار یاسوج گفت:  میزان آزادسازی خیابان ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی (بنسنجان - شرف آباد - دولت آباد - زیرتل) به ۹٠ درصد رسید.

 

 به گزارش ابتکارجنوب به نقل از روابط عمومی، شهردار یاسوج در بازدید از عملیات آزادسازی مسیر 45 متری بزرگ شهر یاسوج بیان کرد: با توجه به لزوم اجرای طرح مهم ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی و تاثیر آن در کاهش ترافیک شهر، شهرداری یاسوج در این دوره کاری به موضوع خیابان ۴۵ متری بنسنجان، شرف آباد، دولت‌آباد و زیرتل و اتصال آن به پل سوم بشار که ۳۰ سال پیش تصویب شده بود، ورود کرد و اکنون ۹۰ درصد از این معبر آزادسازی شده است.

 

وی گفت: این معبر ۵ کیلومتری که بزرگترین خیابان شهر یاسوج است و در این بازه زمانی حدود ۹۰ درصد از مسیر با تعامل و همکاری مردم و شورای شهر بازگشایی شده و مابقی اجرای این طرح نیز با قدرت بیشتر اجرایی خواهد شد.

 

مقدم تصریح کرد: با بهره برداری کامل این طرح، بخشی از بار ترافیک شهری از مرکز شهر به جنوب یاسوج انتقال داده خواهد شد.

 

 شهردار یاسوج بیان داشت: ارتقای کلاس شهری غرب و جنوب شهر یاسوج و همچنین کاهش بار ترافیکی از مرکز شهر از دیگر مزایای این طرح است.

 

 نستهن مقدم با اشاره به عملیات زیرساختی در این مسیر گفت: زیرساخت‌های این محور نیز در حال اجراست که جدول‌گذاری بخشی از این مسیر صورت گرفته است و بزودی عملیات آسفالت و بلوار وسط این خیابان نیز اجرا می گردد.

تاریخ درج :  1399/7/8

تعداد بازدیدها : 1112

ارسال نظر