جمال سيرت با شعار نهضت فرهنگى پا به عرصه انتخابات شوراى شهر گذاشت

 

 


روحانی مردمی با شعار نهضت فرهنگی وبا اذن از اولین شهید مدافع حرم ستار اورنگ پابه عرصه انتخابات شورای شهر یاسوج گذاشت.



جمال سیرت با ترکیبی متفاوت و همراهی یک ورزشکار،یک خانم،یکی از پیشکوستان وهمچنین عموی خود فایز جمال سیرت که سابقه هفت سال اسارت در زندان های رژیم بعث را دارد رسما از حضور خود در ششمین دوره انتخابات خبر داد.



او که هم اکنون به عنوان یک کارمند در شهرداری یاسوج هم مشغول به فعالیت است درباره حضور خود گفت:با توجه به اینکه مسائل فرهنگی زیربنای سایر امورات وبخش های مهم هستند باشعار نهضت فرهنگی وارد عرصه شدم تا شاهد پویایی بهتر این حوزه مغفول باشیم.



جمال سیرت با بیان اینکه حوزه فرهنگ مسائل ورزشی،هنری ودینی را در برمی گیرد ادامه داد:بناداریم درصورت ورود به شورا حمایت ویژه ای از هیئت های مذهبی داشته باشیم.



این روحانی مردمی تصریح کرد:درحوزه ورزش نیز باتوجه به سابقه درخشان وعملکرد قابل قبول تیم شهرداری یاسوج و جایگاه آن میان مردم درسالهای گذشته بدنبال احیای این تیم هستیم.


وی به وجود هنرمندان درحوزه های مختلف هم اشاره کرد وافزود:دراین حوزه مهم هم قصد راه اندازی خانه هنرمندان وهمچنین سینمای شهر یاسوج را داریم.



جمال سیرت پروژه پارک جنگلی یاسوج،پل چهارم بشار،کارخانه بازیافت وهمچنین  پروژه ۴۵ متری بنسنجان را از پروژه های قابل توجه شهر ذکر کرد ویادآور شد:درصورت به نتیجه رسیدن همه این پروژه ها شاهد مرتفع شدن بخش عظیمی ازمشکلات دراین حوزه هاخواهیم بود.



این کاندیدا درپایان تاکید کرد:درصورت اعتماد وانتخاب مردم همه تلاشم را بکار خواهم گرفت تا در کنار سایراعضا ودر  راستای خدمت بهتر به شهروندان وآبادانی وتوسعه شهر گام بردارم.

 

تاریخ درج :  1399/12/26

تعداد بازدیدها : 243

ارسال نظر