پرداخت بخشی از معوقات کارکنان شهرداری در هفته پایانی اسفند

 شهردار یاسوج خبر داد:
 
 پرداخت بخشی از معوقات کارکنان شهرداری در هفته پایانی اسفند
 

فعالیت شبانه روزی اکیپ های شهرداری یاسوج

 

طی چند روز گذشته فعالیت های واحدهای مختلف شهرداری یاسوج قوت گرفته است و حال و هوای مرکز استان تغییر کرده است.

به گزارش ابتکارجنوب به نقل از روابط عمومی، شهرداری یاسوج در آستانه عید نوروز و با مساعد شدن هوا، با چندین اکیپ مختلف برای مهیاسازی و زیباسازی شهر اقدامات خود را آغاز کرده است.

 

در طرح عیدانه شهرداری یاسوج بیش از 15 هزار متر از بلوارهای شهر یاسوج رنگ آمیزی می شود که هم اکنون در میدان هفت تیر، بلوار بنسنجان، میدان هفت سین اکبرآباد، بلوار امام خمینی (ره)، میدان امام حسین (ع) و فلکه ساعت این عملیات ها در حال اجراست و پس از آن سایر نقاط و همچنین رنگ آمیزی بدنه های فلزی شهری نیز در برنامه کار قرار دارد.

 

نکته جالب توجه در خصوص رنگ آمیزی بلوارها و بدنه های شهری، واگذاری بخشی از این کار به زندانیان جرایم مالی است که این اقدام با هماهنگی شهرداری و سازمان زندان ها برای کمک به تامین معیشت این قشر صورت گرفته است.

 

نهضت گلکاری بلوارها و میادین دیگر برنامه شهرداری یاسوج در آستانه سال نو است و گل های بنفشه و شب بو و سایر گل های بهاری در نقاط مختلف شهر در حال کشت است تا یاسوج مثل 4 سال گذشته همواره در همه فصول گل داشته باشد.

 

المان های نوروزی هم برای شهر تدارک دیده شده است که تا شب عید در چند نقطه شهر نصب خواهند شد.

درختکاری در بلوارها، میادین، پارک ها و فضای سبز شهری یاسوج در اسفند امسال با بیش از دو هزار اصله نهال شروع شده است و این اقدام نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

 

جدول گذاری برخی از مناطق شهر که در زمستان سپری شده با مشکلاتی مواجه شده بودند نیز هم اکنون در حال اجراست و در محله امیرهای شرف آباد، جدول دفع آب های سطحی به طول یک کیلومتر در مراحل پایانی کار قرار دارد.

 

تولید دال های بتنی نیز به پایان رسیده است تا طی چند روز آینده شهروندان شاهد ترمیم پل های شکسته شهر باشند.

اما یکی از مهمترین خواسته های شهروندان و نیازهای شهر یاسوج لکه گیری و آسفالت معابر است که با مساعد شدن هوا این اقدام نیز آغاز شده است و تا ترمیم کامل معابر شهری نیز ادامه خواهد داشت و ضمن تذکر به دستگاههای خدمات رسان که در ایجاد چاله و چوله های شهر نقش اصلی را دارند، حفاری های در خیابان های شهر ممنوع اعلام شد.

 

خبر خوش شهردار برای کارگران و کارمندان شهرداری

شهردار یاسوج برای کارکنان این شهرداری در آستانه عید خبر خوشی داشت و در جمع پاکبانان اعلام کرد که بخش اعظمی از حقوق های معوق کارکنان شهرداری در هفته پایانی اسفند پرداخت می شود و شب عید امسال هیچ سفره ای خالی نخواهد بود.

 

مقدم در جمع پاکبانان به حذف درآمدهای شهرداری بخاطر کرونا و عدم پرداخت مطالبات شهرداری توسط دستگاههای دولتی اشاره کرد و بیان داشت که با تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر کارکنان شهرداری بخشی از این مطالبات وصول شده است تا انشالله شب عید بی دغدغه ای برای نیروهای شهرداری رقم بخورد.


 


تاریخ درج :  1400/12/19

تعداد بازدیدها : 804

ارسال نظر