خدمات‌رسانی مطلوب و رضایت‌مندی مردم مأموریت مهم شرکت آب و فاضلاب است

سرپرست آبفای بوشهر:


خدمات‌رسانی مطلوب و رضایت‌مندی مردم مأموریت مهم شرکت آب و فاضلاب است

 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نشست با امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی مطلوب و رضایت‌مندی مردم مأموریت مهم شرکت آب و فاضلاب است گفت: امید می‌رود با تلاش شبانه‌روزی کارکنان کمترین تنش و مشکل در تولید و توزیع آب داشته باشیم.


ابوالحسن عالی حضور در نماز جمعه شهرهای مختلف استان بوشهر برای پاسخگویی به مطالبات مردم را از مأموریت‌های شرکت آب و فاضلاب استان دانست و بیان کرد: مدیریت مصرف و صرفه‌جویی آب نقش مهمی در جلوگیری از بحران کم آبی محسوب می‌شود که ترویج این مهم یک رسالت همگانی است.


وی با بیان اینکه آب شرب استان بوشهر از خطوط طولانی وارد شبکه آبرسانی بوشهر می‌شود خاطر نشان کرد: منابع آب شرب بوشهر بیشتر در استان‌های دیگر است که با خطوط انتقال آب به طول 600 و 300 کیلومتر وارد شبکه آبرسانی این استان می‌شود.


سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن در نقاط مختلف استان تصریح کرد: بخشی از این پروژه‌ها وارد مدار تولید شده و دیگر پروژه‌های آب‌شیرین‌کن امسال و سال آینده افتتاح می‌شود که آب تولیدی از آنها گران‌ترین آب محسوب می‌شود چراکه هر مترمکعب آب تولیدی از آب‌شیرین‌کن‌ها 7 هزار و 500 تومان است که نیاز به مدیریت مصرف از سوی خانوارها و مشترکین دارد.


عالی با قدردانی از ائمه جمعه و روحانیون در ترویج فرهنگ مصرف گفت: امید است فصل گرما امسال با اقدامات انجام شده، رضایت‌مندی مردم فراهم شود.

تاریخ درج :  1401/1/11

تعداد بازدیدها : 229

ارسال نظر