دستگاههای فرهنگی برای فضاسازی شهر همکاری کنند

آمادگی شهرداری یاسوج برای ایام محرم:

 

شهردار: دستگاههای فرهنگی برای فضاسازی شهر همکاری کنند



ابتکارجنوب- مرضیه رزمجو، شهردار شهر یاسوج ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله حسین و یارانش، گفت: شهرداری یاسوج اقدامات لازم جهت فضاسازی شهری در ایام محرم را آغاز کرده است.


 نستهن مقدم افزود: اقدامات مختلفی دستگاههای فرهنگی در این ایام باید انجام دهند، شهرداری نیز در این راستا کار فضاسازی شهر را از بیلبوردها و پل‌های هوایی و میادین به شکل گسترده‌تر نسبت به سالهای گذشته انجام داده و در حال تکمیل است.


وی خاطرنشان کرد: عملیات فضاسازی در حال تکمیل است و به دلیل شرایط جوی و پیش بینی طوفان و بارش های پراکنده این کار با تاخیر یک تا دو روزه انجام شد چون این امکان وجود داشت که کارهای انجام شده به علت بارش ها تخریب شود اما هم اکنون میدان ها، پل‌ها و بیلبوردها انجام شده و باز هم در حال انجام هستند.


شهردار یاسوج اظهار داشت: خواسته ای که به عنوان شهردار از همه دستگاهها دارم این است که ادارات مختلف در حوزه کارهای فرهنگی خود از فضاسازی محرمی غافل نشوند و منظر بیرونی دستگاهها را مهیا کنند تا این کار گسترده تر و همه‌گیر شود.


مقدم عنوان کرد: حرکت اباعبدالله حسین یک حرکت جهادی و مردمی بود، لذا از همه مردم و صنوف انتظار داریم در کنار کارهای خود به فضاسازی این ایام کمک کنند و نسبت به سنوات گذشته وسیع تر و نمایان تر جلوه کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تاریخ درج :  1401/5/9

تعداد بازدیدها : 383

ارسال نظر