پیام تبریک شهردار یاسوج در سالروز بازگشت پرستوها

۲۶مرداد ۱۳۶۹ برگی دیگر از تقویم انقلاب ورق خورد و یوم اللّه دیگری متولّد شد.

شهردار شهر یاسوج با صدور پیامی ۲۶ مردادماه روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را خدمت همه آزادگان سرافراز و به ویژه آزادگان استان و خانواده‌های گرانقدرشان تبریک و تهنیت گفت.



متن پیام نستهن مقدم شهردار مرکز استان به شرح زیر است:

«اگر روزی اسراء برگشتند و من نبودم، درود مرا بـه انها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود.»

«امام خمینی(ره)»

۲۶مرداد ۱۳۶۹، ایران شاهد حضور اولین گروه آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌ها و اسارت گاه‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.
بدون تردید آزادگان دلاور، گنجینه‌‌های ارزشمندی هستند که با الهام از مکتب انسان‌‌ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس ‌گرفتن از زندگی انقلابی توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.


ایستادگی و مقاومت آزادگان همیشه سرافراز در طول سال های سخت و مشقت بار اسارت، بیش از پیش سربلندی شگفتی ساز و استواری ستودنی ملت بزرگ ایران را در انظار جهانیان متجلی نمود تا همواره در درازای افق تاریخ به سرمایه وجود این نسل طلایی و ایمان محور خود ببالند.


اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تقدیر از روحیه ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز کشورمان؛ سلامتی و توفیق این عزیزان در تمام شئونات زندگی و در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی را از خداوند منان خواستارم.

تاریخ درج :  1401/5/26

تعداد بازدیدها : 362

ارسال نظر