اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان، سرهنگ بهنام زمانی در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مبارزه با متهمان و سارقان تحت تعقیب و متواری و برخورد باخرده فروشان مواد مخدر ، این طرح به مدت یک روز در دستورکار مجموعه یگان های این فرماندهی قرار گرفت.



وی افزود:ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با حضور نماینده دادستانی اقدام به برپایی تور ایست و بازرسی در نقاط مختلف از جمله ورودی و خروجی شهرستان نمودند.



سرهنگ زمانی با اشاره به اینکه ماموران در اجرای این طرح ۶٣ دستگاه خودروی متخلف را توقیف، ١۴۶مورد اعمال قانون، ١۴ قبضه سلاح، ۶٢ لیتر مشروبات الکلی ، ۴٠٠گرم انواع مواد مخدر ، ۴حقه وافور ، ٢عدد شوکر ، ٣عدد افشانه دفاع شخصی ، ٣۵٣عدد انواع فشنگ ، ۶٧ عدد انواع سلاح سرد کشف و ضبط و ٣٧ نفر متهم ، ٩نفر قاچاقچی مواد مخدر ، ١۶نفر معتاد ، ۵ نفر سارق نیز دستگیر و در همین راستا خودروهای توقیفی به پارکینگ منتقل شدند.



جانشین انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه این طرح در آتی با هماهنگی مرجع قضایی ادامه دار خواهد بود بیان داشت : شهروندان ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی سارقین و فروشندگان مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری های اجتماعی مراتب را از طریق پل ارتباطی ١١٠ به پلیس اطلاع دهند.

تاریخ درج :  1401/6/1

تعداد بازدیدها : 308

ارسال نظر