پاى بهائيان در ميان است

 
پشت پرده بحران دارو در كشور از زبان نماينده مجلس؛

پاى بهائيان  در ميان است
 

بهائیان ، با خرید داروخانه هاى مهم پایتخت ، حساب شده مشغول شیطنت هستند
 
مشکلات حوزه دارو در کشور اتفاقی نیست                              
 
  وزارت بهداشت ،هوشمندانه عمل کند
 
 
 ابتکار جنوب - زهره مرزبان- نماینده مردم شیراز در مجلس  گفت : شیطنت هایی پشت تولید و توزیع دارو است که دستگاه های امنیتی و نظارتی بایددر این رابطه با دقت ورود کنند.

 به گزارش “ ابتکار جنوب “ علیرضا پاک فطرت از  بدست گرفتن و  خرید داروخانه های مهم پایتخت توسط بهاییان خبر داد و افزود : بهاییان با خریدن داروخانه های مهم تهران  و مسلط شدن به این مراکز بصورت حساب شده شیطنت  می کنند ونبض  توزیع دارو  رو در دست گرفتند و مشکلات حال حاضر   حوزه دارو همچون کمبود ، گرانی و فقدان دارو در داروخانه های سطح کشور ، اتفاقی و  بی ارتباط به بهائیان نیست.

 وی با اشاره به اینکه طی ۶ ماه گذشته در قالب نامه محرمانه ای ، تذکراتی  داده ام ، اظهار داشت : در صحن علنی مجلس نیز، نمایندگان ، تذکراتی در خصوص مشکلات اخیر حوزه دارو به وزیر بهداشت داده شده است. و در این رابطه وزارت بهداشت و به ویژه حراست آن باید هوشمندانه عمل کند. پاک فطرت با تاکید به اینکه تهیه دارو  فرقی با نان مردم ندارد  و حتی بعضی مواقع اولویت تهیه دارو بیشتر از نان و معیشت است ، افزود : ما درتولید دارو، بالغ بر ۸۰ درصد به خودکفایی رسیدیم و دلیلی برای کمبود دارو وجود ندارد.

xتنها نماینده فارسی عضو کمیسیون آموزش ، تحقیقات  و فناوری  مجلس با تاکید به اینکه دولت باید در بحث مواد اولیه تهیه دارو کمک کند ، گفت : دولت باید در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نکند چرا که بحث  سلامت و زنده بودن مردم در میان است ودر این رابطه مجلس هم کوتاه نمی آید. نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : اگر مشکلات  حوزه دارو در کشور ادامه دار شود ،مجلس برای این وزیر بهداشت، مشکلاتی را به وجود می آورد و و ذره ای کوتاه نمی آید. پاک فطرت با تاکید به اینکه  همواره معتقدم ارز دولتی در بحث دارو نباید حذف می شد ،اظهار کرد : وزارت بهداشت با دلایلی همچون مساله قاچاق دارو اقدام به حذف ارز دولتی و جایگزین کردن ارز نیمایی  کرد.
 
 
تاریخ درج :  1401/9/9

تعداد بازدیدها : 294

ارسال نظر