پایان فعالیت غرفه شهرداری بوشهر در نمایشگاه دستاوردهای دولت

غرفه شهرداری بندر بوشهر در روز چهارم و پایانی نمایشگاه دستاوردهای دولت، ویژه برنامه‌های مختلفی در جهت اطلاع‌رسانی پروژه‌ها و آموزش شهروندی به بازدیدکنندگان برگزار شد.

 

 

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندر بوشهر، در روز چهارم این نمایشگاه که با حضور حسین حیدری شهردار بوشهر همراه شد، غرفه شهرداری با مشارکت سازمان‌های  تابعه، با اهدای بسته‌های آموزش شهروندی، گل و کتاب به استقبال شهروندان رفت.

 

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری در این خصوص گفت: ارائه آموزش در خصوص نگهداری گیاهان آپارتمانی توسط سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، اهدای بسته‌های فرهنگی آموزشی توسط سازمان مدیریت پسماند، اهدای کتاب‌های کودک و نوجوان و آموزش اطفاء حریق توسط سازمان آتش‌نشانی، آموزش و توزیع بروشور درخصوص سامانه شفافیت شهرداری توسط سازمان فاوا از جمله برنامه‌های غرفه شهرداری بندر بوشهر در روز پایانی نمایشگاه بود.

 

 

برپایی همزمان میز خدمت با حضور شهردار و دریافت شکایات و ثبت درخواست‌های مردمی از دیگر برنامه‌های روز پایانی غرفه شهرداری بندر بوشهر در نمایشگاه دستاوردهای دولت بود.

 

 

گفتنی است تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز با حضور در غرفه شهرداری بندر بوشهر با مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بوشهر به گفت‌و‌گو نشستند.

تاریخ درج :  1402/6/12

تعداد بازدیدها : 248

ارسال نظر