دعوت از بازاریان در وداع با سه شهید گمنام

بیانیه اصناف یاسوج در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک 

 

دعوت از بازاریان در وداع با سه شهید گمنام

 

به گزارش ابتکار جنوب در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان و شهادت چند نفر از نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان اتاق اصناف مرکزاستان کهگیلویه وبویراحمد با صدور بیانیه ای این حادثه تروریستی را محکوم کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است؛

 

این اقدام تروریستی که منجر به شهادت چندین نفر از نیروهای غیور و حافظان جان برکف امنیت و اقتدار میهن اسلامی شد، قلوب همه مردم ایران و استان ما بویژه جامعه اصناف را جریحه دار کرد.

 

اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکومیت این اقدام کور و بزدلانه و دردناک تروریستی، شهادت شهدای امنیت را در ایام حزن شهادت صدیقه طاهره زهرای مرضیه (س) تسلیت عرض نموده وبرای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل را از خداوند متعال خواستار است.

 

در ادامه این بیانیه آمده است؛ این اقدام کور و بزدلانه مزدوران دشمنان، نشان دهنده شکست های پی در پی در منطقه و کینه های انباشته در دل های چرکین و سیاه آنان است.

دست نشانده های استکبار بدانند که این حرکات فقط ضعف و ناتوانی دشمنان این مرز بوم را بیش از پیش برایمان آشکارتر می نماید و مدافعان در مرزهای کشور ایران نیز با اقتدار و قاطعیت به مقابله با ضد انقلاب، اشرار و متجاوزین تروریست خواهند پرداخت و از نهادهای امنیتی کشور میخواهیم که پاسخی قاطع از جانب ملت غیور ایران به این خون خواران و حامیانشان را بدهند.

 

از جامعه اصناف و بازاریان ،اتحادیه های صنفی و دیگر عموم مردم دعوت می کنیم که در محکومیت این حمله تروریستی و همزمان با سالرزو شهادت حضرت زهرا(س) میزبان تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در روز یکشنبه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۲ در برنامه حرم تا حرم از امامزاده عبدالله تا استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد حضور بهم رسانید .

تاریخ درج :  1402/9/25

تعداد بازدیدها : 212

ارسال نظر