نیروهای مسلح ایران اسلامی به هرگونه تغرض دشمنان پاسخ دندان شکن می دهد

ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد گفت:


نیروهای مسلح ایران اسلامی به هرگونه تغرض دشمنان پاسخ دندان شکن می دهد



عبدالغفور مصطفایی - ابتکار جنوب// ارشد  نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد گفت:   نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران با هرگونه تعرض  از سوی صهیونیست‌هاو حامیان زبون و درمانده آنان  به خاک جمهوری اسلامی ایران با پاسخ دندانشکن روبه‌رو می شوند.
  امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی  به مناسبت 29 فروردین روز ارتش، در میان یگان‌های مستقر در استان فارس، اظهارداشت:  در راستای فرمان    امام راحل در قالب حمایت از ارتش در برابر دسیسه‌های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی  مبنی بر تجزیه و انحلال  رکن دفاعی ارتش را در سر داشتند
 هرگز به اهداف شوم  و پلید خود دست نیافتند.


وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری  اسلامی در سنوات مختلف از میدان‌های سخت و آزمون‌های دشوار سربلند و سرفراز بیرون آمده است، تصریح کرد:  نیروهای مسلح با همکاری بسیج و نیروهای مقاومت در صحنه های  نبرد  با تقدیم بیش از 48 هزار شهید گلگون کفن و صد‌ها هزار جانبار آزاده و ایثارگر سرافراز در هشت سال دفاع مقدس  نشان داد دست از مقابله در برابر توطئه‌های دشمنان لحظه‌ای کوتاه و عقب نشینی نمی کند و تا پای جان ایستاده است.

 


امیر رضایی بیان داشت: جهان می‌داند وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران نسبت  به هرگونه تعدی  و تجاوز به آب و خاک، منافع، سرحدات و امنیت نظام اسلامی پاسخی کوبنده است.
ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با حرکت انقلابی رزمندگان اسلام علیه رژیم  غاصب صهیونیستی  دل‌های مردم مظلوم به ویژه مردم مقاوم فلسطین، غزه و حماس  را  مملو از شور، شعف وشاد کرد و این حرکت انقلابی و تلافی جویانه تنها گوشه‌ای از اراده و  ظرفیت  لجستیکی نیرو‌های مسلح با محوریت نیروی هوافضای سپاه و هم افزایی ارتش، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بوده است که دل دوستان نظام را شاد و دشمنان  را مأیوس و نا امید کرده است.
امیر رضایی اظهار داشت:  اجرای طرح‌های ایستادگی و مقاومت، اقدامات بی بدیل، متعدد و راه اندازی انواع  پایگاه‌ها به ویژه  پایگاه‌های راهبردی پهبادی، تاکتیکی،  زیرزمینی و صد‌ها راهبردهای نوین دفاعی زمین، هوا و فضا  در عرصه‌های علوم سایه هر گونه تعرض و جسارت را از دشمنان گرفته است.
وی خاطرنشان کرد:  روز بزرگداشت حماسه آفرینی نیروی ارتش قهرمان است و  نیروی زمینی با ساختار جدید رزمی و واکنش سریع برای انجام وظیفه خطیر دفاع از هزاران کیلومتر مرز در مناطق مختلف و مقابله با تهدید‌ها در محیط پیرامونی بخشی از عمر و زندگی خود را در این مسیر ارزشمند و با شکوه قرار داده است.


ارشد نطامی ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد  خاطر نشان کرد: از خود گذشتگی، جانفشانی همرزمان غیور  در سپاه همیشه قهرمان، فراجا، بسیج مخلص، وزارت دفاع، نیروی هوایی، نیروی پدافند، نیروی دریایی و نیروی زمینی به ویژه حضور مردم عزیز ایران، لبیک به فرمان امام خود  برای رسیدن به اوج بالندگی است و در این مورد  ارتش ایران در  انجام وظایف محوله، صیانت از تمامیت  آب و خاک کشور و پیروی از ولایت  و اطاعت پذیری از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و عرصه‌های مختلف  تا پای جان ایستاده است.


امام جمعه شیراز در ادامه این مراسم  گفت: عملیات وعده صادق کیان رژیم غاصب صهیونیستی را متزلزل نابودی این رژیم کودک کش را تسریع  و به جهانیان نشان داده است رژیم پوشالی در حال بودی و اضمحلال است.



آیت‌الله لطف‌الله دژکام افزوذچد: ارتش جمهور اسلامی ایران در میدان رژه بار دیگر  وفاداری خود را به باور‌های عمیق و ریشه‌دار دینی، یگانگی خداوند، پیامبری پیامبر اسلام (ص)، قرآن، امامت ائمه معصومین (ع)، ولایت امام زمان (عج) و نیابت ارزشمتد مقام   معظم انقلاب نسبت به حضرت را اعلام کنند.
امام جمعه شیراز خاطر نشان کرد: وفاداری ارتشیان و نظامیان جان بر کف  در رده‌های گوناگون نسبت به کسانی که افتخار سربازی وظیفه را دارد تا فرماندهان،  مایه مباهات و سربلندی است که در پیشگاه خداوند  و همه مردم آزاده جهان امروز به پرچم پرافتخار ایران اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند که نشان از عدالت خواهی و مبارزه با ظلم  و ظالمان است.


آیت الله دژکام افزود: تقدیر و  قدردانی مردم از سربازان، شجاع، دلیر  ارتش جمهوری اسلامی بر گرفته   حمایت از سرزمین ایران اسلامی،آب‌های بین المللی، خلیج نیلگون فارس  و دفاع از حاکمیت  و اقتدار ایران اسلامی در برابر متجاوزان به ویژه صهیونیست‌های  کودک کش  است.


 گفتنی است؛ در پایان، مراسم با رژه یگان‌های نیروهای مسلح  در بلوار زرهی باحضور مردم ولایتمدار  به پایان رسید.

تاریخ درج :  1403/1/29

تعداد بازدیدها : 28

ارسال نظر