پیام تبریک عضو شورای اسلامی شهر برازجان به رئیس جمهور منتخب

 پیام تبریک عضو شورای اسلامی شهر برازجان به رئیس جمهور منتخب

 

باری دیگر ملت بزرگ و سرافراز ایران، پانزدهمی تاریخی دیگر را ثبت نمودند . باری دیگر حماسه ی باشکوه و بینظیر ملت فرهنگی ایران که با حضور آکاهانه و مسئولانه ی خود در این شرایط سخت به امید تغییر، اصلاح و بهبود وضعیت موجود، پای صندوق های رأی حاضر شدند و ریس جمهور ایران را انتخاب نمودند .

 

انتخابی که پیام پند آموز آن فارغ از نگاه بازیگران و نقش آفرینان این صحنه بر صاحبنظران حوزه سیاست و مردم شریف ایران اسلامی پوشیده نیست . همانا پیام مردم، تغییر و اصلاح در امور و حفظ حرمت و کرامت ملت می باشد، زیرا ملت بزرگ ایران شایسته بهترین ها هستند .

 

ملت ایران همواره در طول تاریخ در سایه ی اتحاد، همدلی و حضور، موانع بزرگی را از سر راه برداشته اند .‌ بیاییم با اصلاح خود به دور از حب و بغض و فارغ از منیت ها در سایه تدابیر مقام معظم رهبری و با وفاق ملی پیاده نظام کشور در مسیر توسعه و پیشرفت باشیم . مرزهای خودی و غیر خودی را برداریم تا بتوانیم به اهداف مدنظر برسیم .

 

در این انتخابات پنجاه درصد از مردم عزیزمان، نظاره گر بودند که قطعا بفرموده رهبر معظم انقلاب، این عزیزان مخالف نبودند، اینها هم عاشق و نگران ایرانند . مردم و جمهوریت از ارکان و پایه های اصلی اقتدار و ابهت کشور محسوب می شوند بنابراین مسئولان مکلف و موظف به دلجویی از این بخش جداشده ی مردمانمان می باشند  .‌

 

ضمن تبریک مجدد به همه ی مردم و همچنین رییس جمهور منتخب و آرزوی موفقیت برای ایشان، امید داریم که طبق وعده های داده شده ی کاندیدای محترم که دارای کارنامه  و برنامه برای عظمت و اعتلای نام ایران و رساندن مردم شایسته ایران که  آسیب دیده و آزرده خاطر هستند به آنچه که در شأن و منزلت شأن هست ، با اتحاد و همدلی عمل نمایند تا اعتماد آسیب دیده ی ملت ترمیم گردد . مردم خواستار وفاق و دوستی ملی و اتحاد مسئولان مسلمان کشور برای حل مشکلات هستند، ما مردم خواستار  یک زندگی آبرومندانه و در خور شأن  می باشیم .

 

جور و بیداد کند، عمر جوانان کوتاه

ای بزرگان وطن بهر خدا داد کنید

گر شد از جور شما خانه موری ویران

خانه خویش محال است که آباد کنید

والسلام

وحید مصدق

عضو شورای اسلامی شهر برازجان

تاریخ درج :  1403/4/20

تعداد بازدیدها : 148

ارسال نظر