نوجوانان دارت انداز ایران آماده آقایی در آسیا هستند

دهقانپور سرمربی تیم ملی در شیراز:


نوجوانان دارت انداز ایران آماده آقایی در آسیا هستند


وحید پارسایی// کسب مدال  در رقابت‌های کاپ آسیایی تایوان هدف مهم ملی پوشان نوجوان دارت است و بچه ها بر این باور هستند که بر روی سکو خواهند رفت.


سرمربی تیم ملی دارت نوجوانان دارت ایران، در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی در شیراز در گفتگو با خبرنگار ورزشی ابتکار جنوب آمادگی ملی پوشان را مثبت ارزیابی کرد.


ابوالفضل دهقانپور اظهار نمود : به پیشنهاد کمیته دارت ایران ، برای نخستین بار  مسابقات کاپ آسیایی در رده نوجوانان و جوانان برگزار می شود و به همین خاطر برنامه ریزی منسجمی را با هماهنگی ایوب زاده رئیس دارت ایران و میلاد بینا مدیر تیم ملی انجام دادیم تا شاهد درخشش بااستعدادهای دارت کشورمان باشیم.


 دهقانپور افزود: اردوی شیراز با تلاش هیات انجمن های ورزشي فارس و همکاری آکادمی دارت ساتین در سالن پیشرفته این آکادمی به خوبی برگزار شد که در مدت یک هفته حضور در شیراز توانستیم سطح آمادگی بچه ها را بالا ببریم.


وی ادامه داد: تا پیش از اعزام به تایوان،  اردوی دیگری را هم در اوایل آبان ماه برگزار خواهیم نمود. کسب مقام در آسیا دور از دسترس نیست و بنده به عنوان سرمربی تیم اعتقاد راسخی به درخشش استعدادهای دارت ایران در آسیا دارم.

تاریخ درج :  1403/7/21

تعداد بازدیدها : 29

ارسال نظر