تندیس استاد شهریار به بانک کشاورزی استان بوشهر اهدا شد

تندیس استاد شهریار به بانک کشاورزی استان بوشهر اهدا شد

 




بانک کشاورزی استان بوشهر در میانگین عملکرد شش ماهه اول سال 1403 ، رتبه نخست کشور را در جمع شاخص های ارزیابی عملکرد مدیریت ها کسب و توانست تندیس استاد شهریار را از آن خود کند .


سید محسن نجفی مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر با اعلام این خبر افزود : بر اساس روند عملکرد مدیریت استان ها از فروردین تا پایان شهریور ماه سال 1403 ، مدیریت استان بوشهر با کسب بیشترین امتیازات ارزیابی عملکرد نسبت به سایر مدیریتها ، در جایگاه نخست کشوری و طیف عملکردی خوب قرار گرفت و تندیس استاد شهریار را از آن خود کرد .


نجفی در ادامه گفت: بانک کشاورزی استان در 6 ماهه ابتدایی سالجاری در مجموع مبلغ 13.064 میلیارد ریال تسهیلات به تعداد 4.841 متقاضی پرداخت کرده است که عمده این تسهیلات  در بخش کشاورزی و در زیر بخش های زراعت ، باغداری ، دام و طیور ، شیلات و آبزیان و صنایع تبدیلی کشاورزی بوده که نقش موثری در رونق تولید ،  اشتغالزایی و حمایت از کشاورزان ایفا کرده است .


وی  افزود : این بانک علاوه بر رسالت ذاتی خود ، در مسئولیت‌های اجتماعی نیز به وظایف خود عمل می‌کند به گونه ای که شعب این بانک طی شش ماهه سال جاری   از محل سپرده  های قرض الحسنه مردمی ، مبلغ 1.791 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به تعداد 1.019 نفر متقاضی پرداخت کرده است که این تسهیلات با کارمزد 4 درصد و در راستای حمایت از اقشار مختلف جامعه و ترویج ازدواج ، فرزند آوری و اشتغالزایی ، ودیعه مسکن و قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی  بوده است .


ایشان همچنین با اشاره به اینکه تامین بذور گواهی شده به عنوان سرمایه ژنتیکی و یکی از عوامل اساسی رشد و پایداری تولید کشاورزی به ویژه در زیر بخش زراعت جزو  اولویت های بانک کشاورزی است ، گفت : شعب این استان  طی شش ماهه اول سالجاری مبلغ 1822 میلیارد ریال تسهیلات برای تامین بذر گواهی شده مورد نیاز بخش کشاورزی پرداخت کرده اند .


مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر افزود : شعب این بانک در استان  از آغاز فصل خرید گندم در نیمه دوم  فروردین ماه 1403 تا پایان شهریور ماه  100درصد از وجوه خرید تضمینی  گندم را به حساب کشاورزان  واریز نموده است .


نجفی تصریح کرد : بانک کشاورزی استان بوشهر با هدف ارائه خدمات بانکی کامل و جامع به هم استانی ها با بهره گیری از سامانه یکپارچه صدور ضمانتنامه  ، در ابتدای  سالجاری  مبلغ 5515 میلیارد ریال ضمانتنامه و اعتبار اسنادی داخلی صادر کرده است .


گفتنی است تندیس استاد شهریار که از مفاخر بانک کشاورزی است به عنوان یک الگو در این بانک شناخته می شود که بر اساس عملکرد شش ماهه ، هر استانی که در مجموع عملکرد ، امتیاز بالایی داشته باشد به عنوان مدیریت شاخص برگزیده میشود و این تندیس را دریافت می کند .

تاریخ درج :  1403/8/6

تعداد بازدیدها : 12

ارسال نظر